אדוונטק תייצג בישראל את קליקסופטוור

במסגרת ההסכם, תשווק אדוונטק את פתרונות התוכנה של קליקסופטוור ותספק את שירותי ההטמעה, התמיכה והתחזוקה ללקוחותיה ● חנן כרמלי, נשיא קליקסופטוור, אמר, כי "החיבור יניב פירות עסקיים לשני הצדדים"

משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

אדוונטק הודיעה הבוקר (ה'), כי חתמה בתחילת החודש על הסכם נציגות לייצוג ושיווק מערכות האופטימיזציה והשיבוץ מתוצרת חברת קליקסופטוור (ClickSoftware) בישראל. יישום פתרונות קליקסופטוור ושירותי התמיכה וההטמעה יבוצעו על ידי חטיבת סאפ (SAP) באדוונטק, בניהולו של שמוליק לשם, ואילו חטיבת המוצרים של החברה, בניהולו של גדי רחלזון, תתמקד במכירות ושיווק המוצר ללקוחות אדוונטק בישראל.

קליקסופטוור נסחרת בנאסדא"ק לפי שווי של 218 מיליון דולרים ומחזור המכירות שלה עומד על יותר מ-70 מיליון בשנה. החברה מציעה פתרונות ושירותים המניעים את תהליכי קבלת ההחלטות לרוחב כל רמות ארגון השירות, החל בחיזוי ביקוש הלקוחות, תכנון קיבולת הארגון ושיבוץ משמרות, וכלה בקבלת החלטות בזמן אמת בשילוב שירותי תזמון, ניידות ושירותים מבוססי מיקום (GPS). לקליקסופטוור מאות לקוחות בעולם ובישראל, ביניהם יס (Yes), הוט (HOT), בזק ופרטנר.

זאב ינאי, מנכ"ל ויושב ראש אדוונטק, אמר, כי "השוק בישראל צמא לפתרונות מתקדמים בכל הקשור לניהול ההון האנושי. לפיכך, בבואנו לחזק את סל הפתרונות שמציעה אדוונטק ללקוחותיה בתחום זה, הייתה הבחירה בפתרונות של קליקסופטוור טבעית ומתבקשת".

חנן כרמלי, נשיא קליקסופטוור, אמר, כי "החיבור יניב פירות עסקיים לשני הצדדים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סטאראפיסט

    לא יכולתם לזרוק מילה אחת על כך שקליקסופטוור היא חברה ישראלית? "נסחרת בנסדא"ק" זה כל מה שיש להגיד עליה?

אירועים קרובים