מייסד ויקיליקס: "אני שמח שבבנקים חוששים"

"בכל הבנקים חוששים שהם יהיו הבאים בתור - וזה נפלא", אמר ג'וליאן אסאנג' בראיון לתוכנית הטלוויזיה "60 דקות" ● בתשובה לשאלה האם רכש כונן קשיח שהכיל 5 ג'יגה-בייט של נתונים שנוגעים לבכירי בנק אוף אמריקה, כפי שנטען בדיווחים שונים, הוא השיב, כי "אני לא מוכן להתייחס לפרסומים עתידיים"

"אני מוצא שזה נפלא. בכל הבנקים חוששים שהם יהיו הבאים בתור", אמר ג'וליאן אסאנג', מייסד אתר ההדלפות ויקיליקס (WikiLeaks), בראיון שהעניק לתוכנית הטלוויזיה "60 דקות" של רשת CBS. התוכנית שודרה אתמול (א'), כאשר קטעים מהראיון פורסמו כבר ביום ו'.

מניות בנק אוף אמריקה (Bank Of America) צנחו ב-30 בנובמבר ב-3% בעקבות חששות של המשקיעים מפני פרסום של מסמכים מביכים שיעסקו בבנק הגדול בארצות הברית. במענה לשאלת המראיין, סטיב קרופט, אם אסאנג' אכן רכש כונן קשיח שהכיל 5 ג'יגה-בייט של נתונים שנוגעים לבכירי הבנק, כפי שנטען בדיווחים שונים, הוא השיב, כי "אני לא מוכן להתייחס לפרסומים עתידיים".

אולם, אסאנג' אמר למגזין פורבס (Forbes), כי בכוונתו לפרסם בתחילת 2011 "הדלפת ענק" שתכלול עשרות אלפי מסמכים פנימיים של בנק גדול בארצות הברית והעריך שבעקבות הפרסום תיפתח חקירה נגד ראשי הבנק. בראיון שפורסם באוקטובר 2009 במגזין Computerworld אמר מייסד ויקיליקס, כי השיג 5 ג'יגה-בייט של נתונים מכונן קשיח של אחד מראשי בנק אוף אמריקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים