אומניטק הקימה מערך פיתוח לאפליקציית פתרונות בקרת כניסה עבור ריסקו; ההיקף: יותר ממיליון ש'

בתחילה הוקמה תשתית מיחשוב כוללת, שמבוססת על מערך איחסון של EMC ומערכי שרתי בלייד של דל בסביבת מיקרוסופט, והוטמע פתרון גיבוי מרכזי משולב דל וסימנטק ● לאחר מכן בוצעו הרצה ובדיקות של התשתית המוצעת, ובסיומן שונע הציוד להודו, שם הוטמן בחוות שרתים של חברה שריסקו שכרה

אומניטק הקימה בהודו מערך פיתוח לאפליקציית פתרונות Physical Access Control (בקרת כניסה) עבור חברת ריסקו, העוסקת בייצור ופיתוח מערכות אבטחה אלקטרוניות. היקף הפרויקט נאמד ביותר ממיליון שקלים.

מהלך הפרויקט, שארך כחצי שנה, כלל שלושה שלבים: בתחילה הוקמה תשתית מיחשוב כוללת על ידי צוות הפרויקטים של אומניטק, שמבוססת על מערך איחסון של EMC ומערכי שרתי בלייד של דל (Dell) בסביבת מיקרוסופט (Microsoft). בנוסף, הוטמע פתרון גיבוי מרכזי משולב דל וסימנטק (Symantec).

בשלב השני הגיע צוות של מהנדסי פיתוח מחברת המיחשוב ההודית ששכרה ריסקו למשרדי אומניטק בפתח תקווה, על מנת לבצע הרצה ובדיקות של התשתית המוצעת. בסופו של תהליך שונע הציוד להודו, שם הותקן בחוות השרתים של החברה ההודית על ידי צוות הפרויקטים של אומניטק.

מוצר בקרת הכניסה הינו המוצר הראשון של ריסקו המבוסס על מיחשוב ענן ומוצע לארגונים המבקשים לחסוך עלויות תשתית, מיחשוב ותחזוקה. הוא מוצע במתכונת של תוכנה כשירות (SaaS) ומאפשר ללקוח לשלם רק עבור מה שהוא צורך, תוך גמישות מירבית לכל שינוי עתידי. בהמשך ישתלב המוצר עם מוצרי וידיאו ופריצה מבוססי ענן תוצרת ריסקו

אלי ברין, מנהל תוכניות ומנהל הפרויקט מטעם ריסקו, אמר, כי "מדובר בפרויקט ה-IT הגדול והמורכב שביצעה ריסקו זה שנים רבות. לאור כניסת החברה לתחום ה-SaaS ומיחשוב הענן, התקבלה החלטה אסטרטגית להקים חוות שרתים שמנוהלת מרחוק, על מנת לחסוך ללקוחותינו את ההתעסקות בנכסי IT ולהשיג החזר השקעה גבוה דרך צמצום במשאבים שעליהם להשקיע עבור תשתיות".

לדברי אריאל אברג'ל, סמנכ"ל מכירות באומניטק, "התשתית הקודמת בריסקו הצריכה שינויים והתאמות רבות ליעדי ה-IT שהחברה הציבה בפנינו. חוות השרתים שהקמנו בשנה האחרונה באומניטק אפשרה לנו להקים מודל מדויק של תשתית ה-IT עבור ריסקו, ובאופן הזה יכולנו לבצע בדיקות ושינויים תחת בקרה משותפת שלנו, של צוותי ריסקו והחברה ההודית, שם הותקנה המערכת בסופו של תהליך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים