ג'ון ברייס תספק שירותי הדרכה למרכז הארצי של משטרת ישראל; ההיקף: 185 מיליון ש' ל-25 שנים

ג'ון ברייס היוותה חלק מקבוצת פוליסיטי, המורכבת מהחברות שיכון ובינוי ו-G4S (השמירה ישראל), שזכו בשבוע שעבר במכרז להקמת מרכז ההדרכה הגדול של משטרת ישראל באזור התעשייה המערבי של בית שמש, על פני שטח של 230 דונמים ● לצד ההקמה, הפרויקט כולל תחזוקה, לינה והסעדה של הלומדים ועלותו הכוללת עומדת על יותר משני מיליארד שקלים ● ג'ון ברייס תנהל ותעביר עשרות אלפי שעות הדרכה בשנה עבור משטרת ישראל במגוון נושאים, ביניהם: ניהול, משפטים, משאבי אנוש, מדעי התנהגות, בטיחות ועוד

ג'ון ברייס, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, זכתה במכרז לביצוע פעילות במרכז ההדרכה הארצי של משטרת ישראל באזור בית שמש. היקפו המוערך של הפרויקט הכולל, שיימשך 25 שנים, עומד על 185 מיליון שקלים. פעילות ההדרכה של ג'ון ברייס צפויה להתחיל בעוד כשנתיים. בשנה הראשונה לפעילותה בפרויקט צפויות הכנסות החברה להגיע ל-8.4 מיליון שקלים.

ג'ון ברייס היוותה חלק מקבוצת פוליסיטי, המורכבת מהחברות שיכון ובינוי ו-G4S (השמירה ישראל), שזכו בשבוע שעבר במכרז להקמת מרכז ההדרכה הגדול של משטרת ישראל באזור התעשייה המערבי של בית שמש, על פני שטח של 230 דונמים. לצד ההקמה, הפרויקט כולל תחזוקה, לינה והסעדה של הלומדים. פוליסיטי גברה במכרז, שעלותו הכוללת עומדת על יותר משני מיליארד שקלים, על שפיר הדרכה, מ.א.ה. מנרב אלקטרה הדרכה, והקמפוס הלאומי לשיטור – אפריקה ישראל ואלביט מערכות.

מדובר במכרז ראשון בישראל במסגרתו יינתנו שירותי הדרכה בשיטת BOT (ר"ת Build-Operate-Transfer), בה היזם הפרטי מקים ומממן את הפרויקט הציבורי, מתפעל אותו לאורך תקופת הזיכיון והכנסותיו מהפרויקט נובעות מהגוף המשתמש בשירותים. פוליסיטי תספק שירותי תפעול, אחזקה והדרכה במרכז ההדרכה בבית שמש ל-25 שנים. כיום מפוזר מערך ההדרכה של משטרת ישראל בעשרים בתי ספר ברחבי הארץ. קריית המשטרה החדשה תרכז את כלל מערך ההדרכה במקום אחד וישתלמו בה אלפי שוטרים. ג'ון ברייס אף תהיה אחראית לתיאום פעילויות לימודיות שייעשו על ידי מדריכים-שוטרים.

ג'ון ברייס הדרכה תנהל ותעביר עשרות אלפי שעות הדרכה בשנה עבור משטרת ישראל במגוון נושאים, ביניהם: ניהול, משפטים, משאבי אנוש, מדעי התנהגות, בטיחות, ספורט, קליעה, מיחשוב ותקשורת, לימודי שפות ועוד. עשרות מאנשי ג'ון ברייס יבצעו את פעילות ההדרכה ופיתוח החומרים וכן את כלל פעילויות המנהלה הכרוכות בתיאום ההדרכה. ג'ון ברייס תשמש כקבלן יחיד בתחום ההדרכה.

לדברי ערן לסר, מנכ"ל משותף ג'ון ברייס הדרכה, "אנחנו מביאים ניסיון רב בתפעול החלקים המתודולוגיים והתפעוליים של קורסים והדרכות למספר רב של אנשים. בפרויקט זה נרחיב את עולמות התוכן בהם אנו עוסקים. עלות ההדרכה מכלל הפרויקט עומדת על כ-10%. ננהל ונתפעל קורסים והכשרות באמצעות מתודולוגיות לימוד חדשניות ובשילוב טכנולוגיות למידה מתקדמות". לסר הוסיף כי "יחד עם המשטרה נשדרג את מערך הלמידה המתוקשב ונציג בפני הלומדים בקורסים את הדור הבא של הלמידה. נשפר את איכות מערך ההכשרה של השוטרים בישראל".

מהמשטרה נמסר כי בהמשך יתכן שיצורפו למרכז מתחמי הדרכה נוספים, שישרתו גופי ביטחון פנים נוספים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים