הזכויות על יוניקס יישארו בידיה של נובל גם לאחר המיזוג

"זכויות היוצרים על יוניקס יישארו בידיה של נובל גם לאחר שהמיזוג יושלם והיא תהפוך לחברה בת של Attachmate", כתב מנהל השיווק הראשי של החברה באתר האינטרנט שלה ● כעת נותר עוד לראות מה יעלה בגורלם של 882 פטנטים ונכסים נוספים של קניין רוחני שיעברו במסגרת העסקה לקבוצה שארגנה מיקרוסופט

נובל (Novell) הודיעה, כי זכויות היוצרים על יוניקס (Unix) יישארו בידיה גם לאחר המיזוג. "זכויות היוצרים על יוניקס יישארו בידיה של נובל גם לאחר שהמיזוג יושלם והיא תהפוך לחברה בת של Attachmate", כתב ג'ון דרגון, מנהל השיווק הראשי של נובל, בידיעה שפורסמה באתר האינטרנט של החברה.

סוגיית הבעלות על יוניקס הייתה נושא לקרב משפטי ממושך בין נובל לבין SCO Group מאז 2004. בתחילת השנה הנוכחית פסק בית המשפט לטובת נובל.

כעת נותר עוד לראות מה יעלה בגורלם של 882 פטנטים ונכסים נוספים של קניין רוחני שיעברו לקבוצה שארגנה מיקרוסופט (Microsoft). הרשימה המלאה תפורט במסמך שיועבר לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC). מומחים משפטיים מעריכים, כי בשל מורכבות העסקה, עשויים לחלוף חודשים רבים עד שהרשימה תועבר.

ביום ב' הודיעה נובל, כי השיבה בחיוב להצעת Attachmate לרכוש את החברה תמורת 2.2 מיליארד דולרים במזומן. במסגרת העסקה הכוללת תרכוש קבוצה של חברות היי-טק שארגנה מיקרוסופט חלק מהקניין הרוחני של נובל תמורת 450 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים