אתר בחדרי חרדים הושק מחדש בהשקעה של מיליון שקלים

הפרויקט כלל בניית ממשק מתקדם ועיצוב מחודש של האתר, בתהליך שבוצע תוך בחינה מוקפדת של קהל הגולשים החרדי, הרגלי צריכת התוכן שלו וצרכיו הייחודיים ● ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי שיתקיים בשבועות הקרובים ● בקרוב אף תושק גרסה של בחדרי חרדים באנגלית

אתר בחדרי חרדים, אחד האתרים הבולטים לציבור החרדי, מתחדש בימים אלה. האתר הושק מחדש, ובשבועות הקרובים ילווה את ההשקה קמפיין פרסומי. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד במיליון שקלים.

האתר, מקבוצת גלובל נטוורקס, מביא עימו אמירות חדשות בתחום התוכן האינטרנטי הודות לעבודת UI (ר"ת user interface) ובניית ממשק מתקדם. הפורטל המחודש נבנה ועוצב תוך בחינה מוקפדת של קהל הגולשים החרדי, הרגלי צריכת התוכן שלו וצרכיו הייחודיים.

במקביל להתחדשות הטכנולוגית, עובה מערך התוכן של הפורטל בעורכי חדשות ובכתבים חדשים. כיום מעסיק האתר מעל 50 אנשי תוכן, המהווים חתך מייצג של כל הזרמים בציבוריות החרדית.

מבחדרי חרדים נמסר, כי מדי חודש גולשים בו יותר מ-470 אלף גולשים ייחודיים מישראל ועוד כ-320 אלף גולשים ייחודיים מ-94 מדינות ברחבי העולם.

גיא כהן, מנכ"ל גלובל נטוורקס, אמר, כי "בחדרי חרדים הפך בשנים האחרונות לגוף התקשורת החרדי הגדול ביותר בעולם. מערכת התוכן של האתר מייצרת מעל 100 כתבות חדשותיות מדי יום, והאתר מהווה עמוד הבית של יותר מ-85% מהגולשים החרדיים בישראל". הוא הוסיף, כי "גלובל נטוורקס רואה באתר את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים שלה בשנים הקרובות, ונמשיך לפתח אותו ולהשקיע בו בעתיד".

לדברי כהן, "בנוסף להשקת האתר החדש, יושק האתר בשבועות הקרובים גם באנגלית – מה שיאפשר לגולשים החרדיים החיים בחוץ לארץ נגישות מלאה לתכנים המתפרסמים בו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים