איתן מלמד יכהן כמנמ"ר משרד הבריאות גם בחצי השנה הקרובה

מלמד נענה לפנייתו של מנכ"ל המשרד, רוני גמזו, לאחר שהנהלת המשרד עדיין לא הצליחה למצוא לו מחליף ראוי ● המכרז האחרון לתפקיד נסגר אך השבוע

איתן מלמד, המנמ"ר הוותיק של משרד הבריאות, ימשיך בחצי השנה הקרובה בתפקידו, על אף העובדה שהוא אמור לפרוש בימים אלה לגמלאות. זאת, לאחר שמנכ"ל המשרד, רוני גמזו, פנה אליו בבקשה לעשות כן. הסיבה לכך היא שעל אף שידעה על פרישתו הקרבה של מלמד, הנהלת משרד הבריאות לא הצליחה עד כה למצוא לו מחליף ראוי.

המכרז האחרון לבחירת מחליף למלמד נסגר אך השבוע. כפי שפורסם בראשונה באנשים ומחשבים, שלושת המועמדים שהגיעו לשלב הגמר במכרז זה הם ישראל פיינברג, מנמ"ר בית החולים וולפסון, דני זוהר, מנמ"ר בית החולים פוריה ומרים יוספין, עובדת אגף ה-IT של משרד הבריאות.

מלמד נכנס לתפקידו לפני כשבע שנים, בעקבות מינויו אז של פרופ' אבי ישראלי לתפקיד מנכ"ל המשרד, ונחשב למנמ"ר מוערך מאוד. בתקופתו הפך אגף מערכות המידע של משרד הבריאות מאגף אפור וטכני, המספק בעיקר שירותי PC ותקשורת, לגוף אינטגרציה היוזם ולוקח בעלות על המהלכים בתחום המידע והידע של מערכת הבריאות בארץ. המנמ"ר שיחליף, בסופו של דבר, את מלמד יצטרך להתמודד עם שורה של אתגרים ומימוש פרויקטים שממתינים להתנעה, בהם פרויקט מזור וסיום פרויקט נמ"ר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים