סרטון פארודי המגייס את היטלר נגד גבעות עולם הוסר מיו-טיוב

הסרטון, שהועלה לעמוד הבית של החברה ביו-טיוב, הוסר לבקשתה של החברה ● הוא מבוסס על סצנה מתוך סרט הגרמני "הנפילה" שבו נראית דמותו של היטלר זועפת על הנוכחים ● אלא שבמקום לעסוק במהלכי המלחמה, מצוטט היטלר כאומר, כביכול, שגבעות עולם שולטת במדיה ● החברה בתגובה: "יש כאן פגיעה בשמנו הטוב"

יו-טיוב (YouTube) הסירה הבוקר (ד') סרטון פארודי שהועלה לאתר ובו נראה לא אחר מאשר אדולף היטלר תוקף כביכול את חברת גבעות עולם.

הסרטון מבוסס על סצנה מתוך סרט הגרמני "הנפילה", שמתרחש בימים האחרונים של מלחמת העולם השנייה, ובה נראה היטלר (בגילומו של ברונו גנץ) בבונקר שלו זועף על הנוכחים. אלא שבמקום לעסוק במהלכי המלחמה, מצוטט היטלר כאומר, כביכול, שגבעות עולם שולטת במדיה. הסרטון הועלה על ידי גולש שבשלב הזה לא ברורה זהותו לעמוד הבית של החברה ביו-טיוב, תחת הכותרת "הנפילה של גבעות עולם".

בדברי ההסבר שצורפו לווידיאו נכתב, כי "בעיית ההסברה של גבעות עולם דומה לבעיית ההסברה של ישראל בפרשת המשט. כל מה שהגורם הרשמי יסביר‬ לא יעזור לו. במצב כזה, סרטון קצר ביו-טיוב יכול להיות יותר אפקטיבי מכל ההסברים הרשמיים".

זאב ינאי, דובר גבעות עולם, מסר בתגובה, כי "החברה פנתה הבוקר להנהלת גוגל (Google) בבקשה להסיר את הסרטון, לאור העובדה שהגולש שהעלה אותו משתמש בשמה של השותפות ומכיוון שהתחזותו גורמת לפגיעה בשמה הטוב. מהנהלת גוגל נמסר לשותפות שהעניין הועבר לבדיקה".

בעקבות הפנייה, כאמור, הוסר הסרטון מיו-טיוב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הסרטון נמצא בוימאו

    הסרטון עלה מחדש: http://vimeo.com/15591214

אירועים קרובים