CA מכפילה את תקציב הרכישות פי 2.5 – לחצי מיליארד דולרים

לדברי ויליאם מק'קרקן, מנכ"ל החברה, ישנן 250 עד 300 חברות ברחבי העולם שעשויות להיות מועמדות לרכישה על ידי CA ● מק'קרקן הודיע על ההשקעה במסגרת טקס חניכת מרכז מו"פ של החברה בהיידרבאד, הודו, וציין כי בכוונת CA להקצות השנה גם 600 מיליון דולרים למו"פ

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית CA תשקיע בשנתה הכספית הקרובה 500 מיליון דולרים ברכישה של חברות וטכנולוגיות – כך הודיע ויליאם מק'קרקן, מנכ"ל החברה. המדובר בהכפלה של פי 2.5 בתקציב הרכישות לעומת השנה הכספית 2009, אז השקיעה החברה 200 מיליון דולרים "בלבד". הוא ציין, כי ישנן 250 עד 300 חברות ברחבי העולם שעשויות להיות מועמדות לרכישה על ידי CA.

כזכור, מעט לאחר היכנסו לתפקיד, בפברואר השנה הבטיח מק'קרקן לאנליסטים ולעיתונאים כלכליים בארצות הברית, כי CA תשקיע מדי שנה 300 מיליון דולרים בתחומי מיחשוב ענן ורכישות של חברות תוכנה בעולם אבטחת המידע. כעת, כך נראה, החליט המנכ"ל להשקיע "מעט" יותר.

מק'קרקן הודיע על ההשקעה במסגרת טקס חניכת מרכז מו"פ של החברה בהיידרבאד, הודו. לדברי המנכ"ל, בכוונת CA להשקיע השנה גם 600 מיליון דולרים במו"פ. הוא ציין, כי ההשקעה במו"פ תתמקד בעולמות ניהול הווירטואליזציה ומיחשוב ענן, על מנת להימנות על ספקיות ה-IT המובילות בתחום.

על מנת להתמקד בתחומים אלה, אמר מק'קרקן, החברה החליטה להגדיל את השקעותיה בארצות שבצמיחה בכלל, ובארצות BRIC (ר"ת ברזיל, רוסיה, הודו וסין) בפרט. בראיון ל-The Hindu אמר מק'קרקן, כי "תחום מיחשוב הענן צומח במהירות ואנו מצויים בעמדה טובה להוביל אותו. זהו עולם מהותי בתוך ה-IT". הוא הוסיף, כי 55% מהכנסות החברה מגיעים מצפון אמריקה, בעוד ש-45% – משאר העולם. "כעת אנו רוצים לשנות את תמהיל ההכנסות הזה", אמר מנכ"ל CA, "החברה נמצאת במצב בו היא רוצה להשקיע יותר בפיתוח פנימי של טכנולוגיות, כאלה שייצרו פלטפורמה עבור טכנולוגיות של חברות שנרכוש, כשהכל משולב יחדיו".

מרכז המו"פ שנחנך בהודו מעסיק 1,600 עובדים והוא יכול להכיל עוד אלף נוספים. הוא משתרע על פני דונמים רבים ועלות בנייתו עמדה על 30 מיליון דולרים. החברה צופה כי המרכז שבהודו יעסוק בפיתוח כשליש ממוצרי CA.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים