HP והארד הגיעו לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט

"הארד נענה לתביעתנו לקיים את מחויבותו כלפי HP ולהגן על סודותיה המסחריים במהלך עבודתו כנשיא משותף באורקל", מסרה החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך ● על פי HP, הארד הסכים להשיב לה חלק מהמניות שקיבל בטרם עזב ● פרטי ההסכם נותרו חסויים

פחות משבועיים לאחר ש-HP תבעה את מארק הארד, מנכ"ל החברה לשעבר, לאחר שמונה לנשיא משותף באורקל (Oracle), הודיעה אמש (ב') החברה, כי הגיעה עמו לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט. בהודעה שמסרה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC) כתבה HP, כי פרטי ההסכם נותרו חסויים.

החברה ציינה, כי "הארד נענה לתביעתנו לקיים את מחויבותו כלפי HP ולהגן על סודותיה המסחריים במהלך עבודתו כנשיא משותף באורקל". עוד מסרה ענקית ה-IT, כי המנכ"ל לשעבר הסכים להשיב לה חלק מהמניות שקיבל בטרם עזב.

מומחים משפטיים ציינו, כי מרוח התביעה עולה שהחברה לא באמת ניסתה למנוע מהארד מלעבור לעבוד באורקל, אלא רצתה יותר שהוא יחזיר חלק מכספי הפיצויים שנטל בעת הדחתו מהתפקיד. הסכום הכולל שהארד קיבל עם עזיבתו את HP עמד על 40 מיליון דולרים.

הארד הודח מ-HP בתחילת ספטמבר, לאחר שהואשם על ידי הנהלת החברה בהטרדה מינית של ג'ודי פישר, עובדת קבלן לתחום השיווק שלה, ובדיווח כוזב על הוצאות אישיות. התביעה נגד הארד הוגשה פחות מיממה לאחר ההודעה על מינויו כנשיא משותף באורקל. בשבוע שעבר כבר הופיע הארד במפגש עם משקיעי אורקל, והשבוע הוא נוטל חלק בכנס השנתי של החברה, הנערך בסן-פרנסיסקו.

בכנס הפתיחה של Oracle OpenWorld, שהתקיים אתמול (ב'), ניתן היה להבין, כי שתי ענקיות ה-IT ממשיכות את שיתוף הפעולה העמוק שלהן כרגיל, כפי שציינו צפרא כץ, נשיאה משותפת באורקל, ואן ליברמור, סגנית נשיא בכירה ב-HP.

בהודעה משותפת שהוציאו שתי החברות אמרה קתי לסז'ק, ממלאת מקום מנכ"ל HP, המשמשת בימים שבשגרה כמנהלת הכספים בחברה, כי "HP ואורקל הן שותפות עסקיות חשובות זו לזו כבר שני עשורים, ומחויבות לעבוד במשותף על מנת לספק מגוון מוצרים ללקוחות הארגוניים. אנחנו מצפים קדימה, להמשך שיתוף הפעולה". לארי אליסון, מנכ"ל ומייסד אורקל, צוטט אף הוא בהודעה באמרו, כי "שתי החברות תמשכנה לבנות ולהרחיב את השותפות ביניהן, כפי שהיה בכל 25 השנים האחרונות". הטון שנקט אליסון בהודעה היה שונה לעומת התבטאותו הססגונית לאחר ששמע על פיטורי חברו, הארד, שבה כינה את הנהלת HP "חבורה של אידיוטים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים