תביעה: גוגל לא סיפקה פתרונות לבעיות במכשיר Nexus One

תושב אורלנדו טוען, כי המצגים של גוגל בדבר יכולות הדור השלישי של המכשירים היו כוזבים, וכי היא לא סיפקה תמיכה הולמת לבעיות תקשורת שנתגלו בהם ● לא ניתן היה להשיג את תגובת גוגל

נתן נייבורס, תושב אורלנדו שבפלורידה, הגיש שלשום (ג') תביעה נגד גוגל (Google) בטענה להפרה של חוקי התקשורת והסחר של ארצות הברית המתייחסים לאחריות על מכשירים. בנוסף, הגיש נייבורס בקשה לבית המשפט להכיר בתביעה שלו כתביעה ייצוגית. טענתו היא שגוגל לא סיפקה תמיכה הולמת לבעלי מכשירי Nexus One ברשת של טי-מובייל (T-Mobile) על מנת להתמודד עם בעיות תקשורת שמהן סבלו.

"גוגל ידעה, או אמורה הייתה לדעת, שמכשירי Nexus One אינם מעניקים ביצועים הולמים ברמה של דור שלישי, בניגוד למצגי השווא שערכה", כך על פי כתב התביעה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מגוגל.

כשגוגל הציגה לראשונה את מכשירי Nexus One, בחודש ינואר, היא חרגה מהנוהל המקובל שעל פיו משווקים מכשירי טלפון דרך חברות סלולר – והציעה אותם ישירות דרך אתר האינטרנט שלה. כמו כן, הציעה החברה גרסה מסובסדת של המכשיר, עם התחייבות לחברת טי-מובייל. באמצע יולי חדלה גוגל להציע את המכשירים, ונימקה את הצעד במכירות המאכזבות שלהם.

בפרק הזמן הקצר שבו שווקו מכשירי Nexus One הספיקה החברה לצבור משתמשים מאוכזבים, שהתלוננו על ביצועים גרועים ברשתות דור שלישי. גוגל דחתה מצידה את התלונות וטענה, כי הן הגיעו ממספר קטן של משתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים