מנפלאות Google Street Wiew: אל תאמינו למראה עיניכם

תושבים בוורצ'סטר שבבריטניה צפו באמצעות השירות בתמונה של ילדה שרועה על הכביש ברחוב שלהם, וחשבו שמדובר בזירת רצח ● היא, לעומת זאת, שיחקה עם חבר, נפלה - והתחזתה כמתה, כי חשבה ש-"זה יהיה מצחיק" ● דוברת מטעם גוגל: "אין שום קשר בין התמונות לבין מה שמישהו יכול לחשוב עליהן"

התמונה שמימין, כמו תמונות רבות שניתן לראות ב-Google Street View, מציגה רחוב שקט. עם זאת, בניגוד לתמונות אחרות, יש בה פרט אחד מצמרר: היא כוללת גופה של ילדה שרועה על הכביש כשפניה על המדרכה, והנעל שלה זרוקה לצדה.

זה מה שראו תושבים מודאגים ברחוב מידל רואד בוורצ'סטר שבבריטניה כשגלשו להנאתם בשירות זה, מבית גוגל (Google), וצפו ברחובות השכונה שלהם. הם מיהרו ליצור קשר עם החברה, מתוך חשש שמדובר בזירת רצח, אולם הסתבר שהיה זה רק צירוף מקרים: אזורה, הילדה שבתמונה, שיחקה עם חבר ונפלה תוך כדי ריצה. היא חשבה שיכול להיות מצחיק אם תתחזה למתה. בדיוק באותו הרגע חלפה ברחוב אחת המכוניות של Google Street View וקלטה אותה במצלמה.

"בכלל לא ידעתי על המכונית של Google Street View", סיפרה אזורה בת ה-10 לדיילי מייל (The Daily Mail) הבריטי. "שיחקתי עם חבר ונפלתי, וחשבתי שיהיה מצחיק שאשחק כאילו אני מתה. זה כיף שאני באינטרנט, אני כבר מחכה לחזור לבית הספר ולספר לחברים שלי".

דוברת מטעם גוגל אמרה בתגובה, כי החברה לא יכולה להתייחס לתמונות אישיות, אך הסבירה כיצד אפשר להסיר תמונות. "התמונות ב-Street View מייצגות לכידה של תמונה ברחובות בריטניה, ואין שום קשר ביניהן לבין מה שמישהו יכול לחשוב עליהן".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עידו

    חסרה שם תמונה, כנראה גוגל הסירו אותה אבל אם נכנסים לכתובת Middle Rd, 22 Worcester WR2 4HT, United Kingdom ומסתכלים בכיוון צפון, עדיין רואים את הילדה

אירועים קרובים