התפקיד הבא של מארק הארד, המנכ"ל המודח של HP: מנכ"ל קרן השקעות פרטית

הארד ימונה לתפקיד בגלל הקבלות שהוא מביא עימו מתקופת היותו מנכ"ל HP, שבה הוא ביצע רה-ארגון ותרם לעליה ברווחיות שלה - כך דיווחו בסוף השבוע רשתות החדשות המובילות בארצות הברית ● אפשרות אחרת היא שהארד ימונה לנהל את החברה לעיבוד תשלומים מסחריים פירסט דטה, שמחפשת בחודשים האחרונים מנכ"ל

בעוד שסערת הרוחות והמאבקים המשפטיים בעקבות הדחתו של מארק הארד מתפקיד מנכ"ל HP נמצאים בעיצומם, הארד עצמו לא נח לרגע, וכבר מצא מקום עבודה חדש. רשתות החדשות המובילות בארצות הברית דיווחו בסוף השבוע, כי, ככל הנראה, הוא ימונה למנכ"ל של קרן השקעות פרטית ("Private Equity").

קרן זו יכולה להיות מנוהלת על ידי אדם או על ידי חברה שהוקמה לשם כך. בדרך כלל, מדובר באיש או בקבוצה של אנשי עסקים שפועלים לגייס הון מגופים שונים, כגון: קרנות פנסיה, חברות ביטוח, בנקים ומשקיעים פרטיים. בשנים האחרונות התמחו קרנות אלה ברכישת חברות במצוקה ובביצוע רה-ארגון בהן על מנת להשביח אותן לקראת מכירתן.

הנימוק בעד גיוס הארד לתפקיד זה הוא הקבלות שהוא מביא עימו מתקופת היותו מנכ"ל HP, שבה הוא ביצע רה-ארגון, ובכלל זה קיצוצים – מה שתרם לעליה ברווחיות שלה.

דיווחים אחרים מזכירים את שמו של הארד כמי שמתאים לנהל את החברה לעיבוד תשלומים מסחריים פירסט דטה (First Data), שמחפשת בחודשים האחרונים מנכ"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים