גוגל עוצרת את הפיתוח של שירות Wave

"שירות Wave לא זכה לשיעור גבוה של אימוץ, כפי שקיווינו", כתב בבלוג אורס הולצלה, סגן נשיא בכיר בגוגל ● "איננו מתכוונים להוסיף ולפתח את Wave כשירות עצמאי, אך האתר יוסיף לפעול לפחות עד סוף השנה והטכנולוגיה תשולב בפרויקטים אחרים של גוגל"

בהודעה שפורסמה אתמול (ד') בבלוג, הודיעה גוגל (Google), כי היא עוצרת את המשך הפיתוח של Google Wave – שירות שמשלב בין אמצעי תקשורת שונים לשיתוף בזמן אמת.

"שירות Wave לא זכה לשיעור גבוה של אימוץ, כפי שקיווינו", כתב בבלוג אורס הולצלה, סגן נשיא בכיר בגוגל. "איננו מתכוונים להוסיף ולפתח את Wave כשירות עצמאי, אך האתר יוסיף לפעול לפחות עד סוף השנה והטכנולוגיה תשולב בפרויקטים אחרים של גוגל".

כשהושק שירות Wave, ביוני 2009, הוא זכה לתשומת לב רבה, אך לא לכולם היה ברור איזה שימוש ניתן בכלל לעשות בו, אפילו לא למפתחי המוצר עצמם. "לוקח זמן להתרגל אליו", אמר לארס רסמוסן, מנהל הפיתוח של Wave, בזמן ההשקה. "אנחנו עדיין לומדים כיצד להשתמש בו".

ייתכן שהוויתור של גוגל על Wave נובע מההצלחה של באזז (Buzz), הרשת החברתית שלה, שמציעה תפקודים דומים. עם זאת, ייתכן גם, כי ויתור זה נובע מהרצון של גוגל להתמקד במוצרים קליטים יותר בתחום הרשתות החברתיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים