One1ERP תטמיע מודול אחזקה למערך המוסכים של דן; ההיקף הכספי: יותר ממיליון שקלים

מטרת הפרויקט היא הרחבת השליטה והבקרה על המהלכים התחזוקתיים הנוגעים בניהול האחזקה, בכלל זה של ציי רכב האוטובוסים, החברות הבנות של דן וטיפולים ברכבים "חיצוניים" ● המודול יתממשק למערכות IT חיצוניות האחראיות על מצב הרכב, יפיק מידע רלוונטי לניהול פעילות המוסך ברמה העסקית ויתמוך בניהול תהליכים לוגיסטיים שונים

One1ERP תטמיע את מודול האחזקה שלה במערך המוסכים של דן. ההטמעה של המודול המורחב תחל באוקטובר השנה וצפויה להסתיים במחצית 2011. עם העלייה לאוויר המודול ישמש כ-40 מעובדי האחזקה בחברה. היקף הפרויקט יעמוד על יותר ממיליון שקלים.

חטיבת ה-ERP של One1 החלה לפני שלושה שבועות בתהליך אפיון של מודול האחזקה לטיפול בכלל מערך ניהול המוסכים של דן. האפיון יימשך כשלושה חודשים. מטרת הפרויקט היא הרחבת השליטה והבקרה על המהלכים התחזוקתיים הנוגעים בניהול האחזקה, בכלל זה של ציי רכב האוטובוסים, החברות הבנות של דן וטיפולים ברכבים "חיצוניים". עד כה תהליכים אלה נוהלו בדן בניירת ובטבלאות אקסל (Excel).

יישום הפרויקט יכלול מגוון רחב של תמיכה בתהליכי העבודה. המודול יתממשק למערכות IT חיצוניות האחראיות על מצב הרכב, יפיק מידע רלוונטי לניהול פעילות המוסך ברמה העסקית ויתמוך בניהול תהליכים לוגיסטיים שונים. בנוסף, הוא יאפשר תמיכה בביצוע מבחני רישוי ועשן, מעקב וניהול בקרת איכות, מעקב ניתוח תמחירי תחזוקה, תמיכה בניהול מפרטי טיפולים, ניהול קודי תקלות לצורך בקרה, ניתוח המידע וניהול ובקרה של תיק הרכב בדן.

מאיר ברכה, ראש חטיבת המשק בדן, אמר, כי "אנחנו מקווים שהפרויקט המתוכנן יעלה לאוויר במהרה וללא תקלות. מטרת הפרויקט היא לשפר את יכולות הבקרה הטכנולוגיות של החברה בתחומי האחזקה והמלאי".

רונן בנבניסטי,  מנכ"ל One1ERP, אמר, כי "דן הינה לקוח ותיק שלנו, והיא משתמשת בתוכנה למודולים הפיננסיים והלוגיסטיים בהצלחה רבה בשנים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים