עורכי Consumer Reports: למרות הדברים של סטיב ג'ובס, עדיין איננו ממליצים על iPhone 4

עורכי האתר הודיעו, כי לא ימליצו על המכשיר, על אף הודאתה של אפל בבעיות הקליטה בו - והחלטתה להעניק לבעלי iPhone 4 כיסוי בחינם על מנת לפתור אותן ● "זה צעד ראשון טוב, אולם לא פתרון לטווח ארוך", כתבו

מגזין הצרכנות האמריקני Consumer Reports החליט להשאיר בעינה את החלטתו שלא לתת ל-iPhone 4 המלצת מכירה, בגלל בעיית התנתקות השיחות, שנובעת ממיצוב האנטנה. זאת, גם לאחר דבריו של מנכ"ל אפל (Apple), סטיב ג'ובס, ביום ו', שלפיהם החברה תספק לבעלי מכשירי iPhone 4 כיסוי בחינם כדי לפתור את הבעייה.

עורכי האתר כתבו, כי כבר בדיווח הראשון, הם קבעו שבעיות התנתקות השיחות קשות ברמה שפוגעת בצרכנים שרוכשים את המכשיר, וכי שימוש בנרתיק הכיסוי יכול לעזור להקטנת התופעה. עם זאת, נכתב, במהותה, הבעיה לא נפתרה עם ההודעה של ג'ובס. כך, למשל, אף על פי שאפל מציעה החזר כספי למי שכבר רכש את הכיסוי מתוצרתה, היא אינה מבטיחה החזר שכזה ללקוחות שרכשו מגן מתוצרת חברה אחרת. במקום זאת, החברה תבצע בכל מקרה שכזה בדיקה האם להחזיר את הכסף.

"אנחנו מאמינים שההצעה של אפל לחלק כיסויים בחינם היא צעד ראשון טוב", נכתב באתר. "עם זאת, אפל ציינה שלא מדובר בפתרון לטווח ארוך, והבטיחה את ההצעה הזו רק עד ה-30 בספטמבר. החברה לא מתחה את האחריות באופן חד משמעי גם לטובת אלה שרכשו כיסויים מגורמי צד שלישי, ואנחנו מחכים לפתרון לטווח ארוך מצידה של אפל. כפי שהדברים עומדים כרגע, ה-iPhone 4 הוא עדיין לא מהמוצרים שאנחנו ממליצים עליו".

כזכור, ההחלטה של Consumer Reports שלא להמליץ על ה-iPhone 4, עקב הבעיות בקליטה, הייתה בין הגורמים המזרזים להחלטתה של אפל לערוך מסיבת עיתונאים בנושא – ולהודות בקיומן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים