רנסיס השיקה פורטל המאפשר לקבל עדכונים על איכות שירות הלקוחות

הפורטל מאפשר לנהל ולעקוב אחר משובי לקוחות, לקבל תמונה המאפשרת לדרגי הניהול בחברה להתחקות באופן יום-יומי אחר חווית השירות של הלקוחות, לוודא עמידה ביעדים ולנטר כשלים או בעיות במהירות ● ניתן לבצע באמצעותה חיתוכים שונים ולהפיק דו"חות השוואתיים על בסיס ציר זמן

חברת רנסיס השיקה את MyAttentive – פורטל אינטרנט ארגוני, המאפשר לארגון לקבל בזמן אמת מידע בנוגע לשביעות רצון הלקוחות משירותיו. המערכת שמפעילה את הפורטל מבוססת על מוצר הדגל של רנסיס, Attentive ACE.

באמצעות MyAttentive ניתן לנהל ולעקוב אחר משובי לקוחות, לקבל תמונה המאפשרת לדרגי הניהול בחברה להתחקות באופן יום-יומי אחר חווית השירות של הלקוחות, לוודא עמידה ביעדים ולנטר כשלים או בעיות במהירות.

המערכת אף מאפשרת לבצע חיתוכים שונים ולהפיק דו"חות השוואתיים על בסיס ציר זמן. כמו כן, ניתן באמצעותה להשוות בין מוקדי שירות הלקוחות, או אפילו ברמת איש השירות הבודד. מנהל צוות יוכל לדעת מהם הציונים שקיבל כל אחד מאנשיו ולהשוות זאת עם ביצועים של צוותים אחרים או תחנות שירות מקבילות, ובכך לבדוק את העמידה ביעדי השירות.

אופציות נוספות הניתנת למימוש באמצעות הפורטל היא התמקדות בלקוחות הנמצאים בסכנת נטישה ומעקב אחר כל מגע עם לקוח שהוגדר כבעל ערך גבוה לארגון. המערכת מעדכנת אוטומטית את הנוגעים בדבר כאשר לקוח עונה תשובה מתחת למצופה, ומספקת מענה מהיר ומניעתי.

אייל ברנע, סמנכ"ל פתרונות ומוצרים ברנסיס, אמר, כי המערכת "מספקת פתרון לארגונים מוטי שירות שהופך את המשוב לכלי אפקטיבי המספק מידע בעל ערך אמיתי ומדויק ולא תמונה מעורפלת לגבי שביעות רצון הלקוח. היכולת שלה לספק מידע באופן רציף, בזמן אמת ובסמיכות לאינטראקציה של הלקוח הופכת את הארגון לקשוב יותר לצרכיו ומסייעת לשמור על נאמנותו לארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים