הערכות: אינטל תרכוש את חטיבת השבבים האלחוטיים של אינפינאון

ההערכות אומדות את שווי החטיבה בסכום של בין 1.1 ל-1.4 מיליארד דולרים ● על פי דיווחים שפורסמו ברשת, נציגים משתי החברות נפגשו במינכן ● אף לא אחת משתי החברות אישרה את דבר קיומו של משא ומתן

אינטל (Intel) מתכוונת לרכוש את חטיבת השבבים האלחוטיים של חברת אינפיניאון (Infineon), בעסקה שאמורה לגלגל לכיסה של החברה למעלה ממיליארד דולרים – כך עולה מהערכות שפורסמו בימים האחרונים ברחבי הרשת. ההערכות אומדות את שווי החטיבה בסכום של בין 1.1 ל-1.4 מיליארד דולרים.

על פי דיווחים, נציגי שתי החברות נפגשו בשבוע שעבר במינכן. מספר אנליסטים, בהם פיטר קלארק מהאתר EETimes, אף טוענים שזו הסיבה שנוקיה (Nokia) מכרה את חטיבת המודמים האלחוטיים שלה לרנסאס (Renesas). יצוין, כי אף לא אחת משתי החברות אישרה שמתקיים משא ומתן.

אינפינאון, יצרנית שבבים דיגיטליים לתחומים שונים בתעשייה, נמצאת בקשיים כספיים מזה תקופה ארוכה. זאת, על אף שהיא מוכרת שבבים אלחוטיים למספר יצרניות טלפונים סלולריים מובילות, בהן אפל (Apple), נוקיה (Nokia) וסמסונג (Samsung).

אם עסקת הרכישה תצא בסופו של דבר אל הפועל, תוכל אינטל לשלב יכולות פס בסיס (אות שמועבר בצורה דיגיטלית, בלי אפנון) בערכות מערכת-על-שבב (SoC), לחזק את מעמדה בתחום טכנולוגיות הרשת לתחום הצרכני ולהציג ערכות מערכת שלמות ליצרניות טלפונים שיהיו מבוססות על מעבדי x86, כדוגמת מעבד האטום (Atom) הפופולרי של החברה. כיום, מספק מעבד זה את עוצמת המיחשוב עבור הרוב המכריע של מחשבי ה-Netbook שבשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים