אפל הסירה מחנות App Store חברה שהונתה משתמשים

"הוצאת Thuat Nguyen והיישומים שלה הוסרו מחנות App Store בעקבות הפרות של הסכם הפיתוח, ובכלל זה רכישות כוזבות", נמסר מאפל ● ההסרה בוצעה לאחר דיווחים על עליה בלתי מוסברת במכירות ספרים אלקטרוניים של ההוצאה, בהן רכישות במאות דולרים שנגנבו ממשתמשים בחנות המקוונת

אפל (Apple) הודיעה, כי הסירה מחנות iTunes את החברה שהייתה מעורבת בסוף השבוע ברכישות כוזבות. "הוצאת Thuat Nguyen והיישומים שלה הוסרו מחנות App Store בעקבות הפרות של הסכם הפיתוח, ובכלל זה רכישות כוזבות", נמסר מהחברה.

ההסרה בוצעה לאחר שהבלוג Engadget דיווח ביום א' על עלייה בלתי מוסברת במכירה של ספרים אלקטרוניים מהוצאה המכונה Thuat Nguyen. על פי הידיעה, 42 מבין הספרים הנמכרים ביותר ב-App Store באותו היום היו של הוצאה זו. עוד צוין, כי מספר אנשים דיווחו על רכישות במאות דולרים של ספרים מ- Thuat Nguyen, אשר בוצעו בפרטי החשבון שנגנבו מהם.

עם זאת, לטענת אפל, שרתי iTunes לא נפרצו. "רק אחוז קטן מאוד מבין המשתמשים – 400 מתוך 150 מיליון, שיעור שמייצג 0.0003 מכלל המשתמשים – נפגעו", על פי החברה. עוד הבהירה אפל, כי פרטי המשתמשים שהורידו את היישומים לא הועברו לחנות. על פי הבלוג AppleInsider, המתקפה, שמקורה בסין, נסמכה על פרטים של כרטיסי אשראי שנרכשו מגורמים עבריינים. בכרטיסים אלה בוצעו רכישות רבות, עד שהכרטיס נחסם.

אפל הבטיחה, כי אמצעי אבטחה חדשים שיושמו ב-iTunes יסייעו למנוע תקריות דומות בעתיד. החל מאתמול מתבקשים המשתמשים במקרים רבים יותר להזין את הקוד שבגב כרטיס האשראי – למשל, כאשר עורכים בחנות iTunes רכישה ממחשב אחר. החברה ממליצה למשתמשי iTunes שמגלים חיובים חריגים בכרטיס האשראי לפנות מיד לחברת האשראי שלהם ולהחליף סיסמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים