סימביאן מובילה בהקלקה על פרסומות בסלולר; אנדרואיד עקפה את iPhone
סימביאן השיגה ניקוד של 339 במדד "קצב הקליקים" של חברת Smaato, המודד את אחוז ההקלקות על מודעות ממכשירים סלולריים ● מכשירי אנדרואיד השיגו ניקוד של 118, וה-iPhone הסתפק ב-111 נקודות בלבד
מכשירי אנדרואיד (Android) עקפו את מכשירי ה-iPhone בהקלקה על פרסומות, אך ההובלה בתחום הפרסום הסלולרי שייכת למכשירי סימביאן (Symbian), כך על פי דו"ח חדש של חברת Smaato, המודדת הקלקות על מודעות.
סימביאן השיגה ניקוד של 339 במדד "קצב הקליקים", המודד את אחוז ההקלקות ממכשירים סלולריים על מודעה, לעומת ניקוד של 118 למכשירי אנדרואיד, ו-111 ל-iPhone. מערכת ההפעלה סימביאן עדיין נפוצה מאוד באירופה ובארה"ב, למרות שהיא בשימוש במכשירים פחות מתוחכמים לעומת מכשירי אנדרואיד ו-iPhone.
העקיפה של גוגל (Google) את אפל (Apple) במדד ההקלקה על מודעות היא בעלת משמעות גדולה. באחרונה, המנהלים הבכירים של AdMob, שבבעלות גוגל, התלוננו, כי אפל מנסה להגביל את השימוש בה במכשיריה. בבלוג שפרסם מנכ"ל AdMob, עומאר חאמוי, הוא הצהיר, כי "אפל מציעה כעת תנאים חדשים לפיתוח, שאם אכן יתממשו – ימנעו מהמפתחים להשתמש ב-AdMob ובפתרונות של גוגל לפרסום במכשירי ה-iPhone".
על פי הדו"ח של Smaato, גם בשווקי הבית של אפל ה-iPhone כבר לא נמצא בפסגת מערכות ההפעלה במושגים של קצב קליקים – מה שעשוי להוות את אחת הסיבות העיקריות לכך, שאפל מנסה להמציא מחדש את הפרסום הנייד כדי 'ללכוד' משתמשים.
תגובות
(0)