ליאור פוני, EMC ישראל: "היקף הפעילות שלנו יצמח השנה בשיעור דו-ספרתי"

"החברה בכלל, וכך גם EMC ישראל, צוברת עוד ועוד נתחי שוק בעולמות הפעילות השונים שלה, בין השאר כיוון ששינתה את מודל הפעילות שלה", אמר פוני, מנהל שותפים ומכירות בחברה ● לדבריו, "אנחנו עובדים כיום כמעט אך ורק באמצעות השותפים, ולא ישירות, וביצענו חלוקה של השוק לשני תחומים: ארגונים גדולים וארגונים בינוניים וקטנים"

"למרות המיתון, מחזור המכירות של EMC ישראל צמח ב-2009 בשיעור חד ספרתי, ולפי קצב המכירות עד כה – הצמיחה השנה תעמוד על שיעור דו-ספרתי", כך אמר ליאור פוני, מנהל שותפים ומכירות בחברה. פוני הנחה את כנס השותפים של EMC ישראל, שהתקיים היום (ד') בסטוקו בתל אביב, בהשתתפות יותר ממאה שותפים עסקיים.

לדבריו, "החברה בכלל, וכך גם EMC ישראל, צוברת עוד ועוד נתחי שוק בעולמות הפעילות השונים שלה, בין השאר כיוון ששינתה את מודל הפעילות שלה: אנחנו עובדים כיום כמעט אך ורק באמצעות השותפים, ולא ישירות, וביצענו חלוקה של השוק לשני תחומים – ארגונים גדולים וארגונים בינוניים וקטנים". פוני הוסיף, כי בהמשך השנה תוציא החברה עוד מוצרים, שיתאפיינו בהיבטי אבטחת מידע, שילוב בין מערכות, ניהול אחיד, וירטואליזציה ובקרה. הוא ציין, כי ניכרת בשוק דרישה הולכת וגוברת למוצרי גיבוי ומניעת שכפול (דה-דופליקציה), ושילוב מוצרים אלה במערכות וירטואליות. פוני סיכם באמרו, כי "אנחנו מגדילים את יכולת הפריסה שלנו בשוק באמצעות עשרות שותפים עסקיים, תוך התמקדות בפישוט המערכות ובזמן הגעה קצר לשוק".

את הכנס פתח דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל, שאמר, כי "החברה אינה רק ספקית אחסון, אלא מתמקדת במידע – הנכס השני בחשיבותו לארגונים, אחרי העובדים. לכן, EMC השקיעה בשנים האחרונות שמונה מיליארדי דולרים ברכישת 40 חברות, לטובת יצירת היצע של תשתית ניהול למידע, הכוללת פתרונות אבטחת מידע, גיבוי, אחסון וניהולו, כמו גם ניהול תוכן". נויברגר הוסיף, כי "כלל המוצרים נועד לתת מענה לצורך החשוב מכל – טיפול במידע לאורך חייו בארגון".

יוחאי גל, יועץ טכנולוגי בכיר ב-EMC ישראל, הציג את VPLEX – טכנולוגיית אחסון וירטואלית חדשה, שהושקה בכנס העולמי של החברה בחודש שעבר, שמטרתה לספק יותר יעילות וגמישות לארגונים. לדבריו, הטכנולוגיה נועדה להתגבר על מחסום המרחק הפיזי של מרכזי הנתונים של הארגונים. "הטכנולוגיה מאפשרת פדרציה של מערכות אחסון, כך שהן ייראו כמערכת אחת", אמר.

הוא הוסיף, כי המערכת מהווה השלמה ל-VMotion של VMware, "המאפשרת להזיז מכונות וירטואליות מבלי שהדבר יפריע לעבודת מרכזי המיחשוב". כך, הסביר גל, הפתרון מקרב את הארגונים למימוש החזון של עבודה בענן, תוך פדרציה בין הענן הפרטי לזה החיצוני.

גל סיים את דבריו בתארו את טכנולוגית האחסון הווירטואלית FAST (ר"ת Fully Automated Storage Tiering), שלדבריו, מטרתה היא "לשנות את מערכי האחסון באותו אופן שבו וירטואליזציית שרתים שינתה את השרתים הפיזיים – ממכונות ייעודיות חד-תכליתיות למשאבים מצטברים, גמישים ויעילים, המאפשרים שיתוף של כמה סביבות הפעלה על פני מרחקים גיאוגרפיים".

יוסי פיקל, מנהל מכירות איומגה (Iomega) אזורי, EMC, הציג מוצר חדש של החברה, Iomega IX-12. מדובר במערכת מבוססת NAS, המיועדת לארגוני SMB ו-SOHO הנדרשים לנפחי אחסון של בין 4 ל-24 טרה-בייט. לדבריו, המוצר זוכה להיענות רבה בשוק הישראלי, בין השאר בשל יכולתו לעבוד בכל הסביבות הווירטואליות.

ארז עציון, מנהל פריסייל, EMC ישראל, הציג שירות חדש המיועד לשותפים העסקיים, TSSO (ר"ת של משרדי פתרונות טכנולוגיים ותמיכה). הוא הסביר, כי מטרת השירות היא לסייע לשותפים להתמודד במכרזים לפרויקטים, עם היבטי הארכיטקטורה, התצורה והטכנולוגיה, בפתרון המוצע על ידם ללקוחות.

חתם את האירוע יובל רוטקאי, מומחה טכנולוגי בכיר ב-EMC ישראל, שהציג את החידושים הטכנולוגיים של החברה בתחום האחסון האחוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים