יו-טיוב: הגולשים הישראלים יוכלו לייצר הכנסות מהסרטונים שיעלו לאתר
הפלטפורמה החדשה, שמגיעה בימים אלה לישראל, מאפשרת לגולשים שמעלים סרטונים לאתר להרוויח מפרסומות שיופיעו לצדו ● המפרסמים יכולים למקד באמצעותה את הפרסומות שלהם, ולחשוף אותן לקהלים רחבים יותר ● בגוגל מקווים שהתוכנית תביא לפיתוח של יותר תכנים "יצירתיים ומקוריים"
הנהלת יו-טיוב (YouTube) הודיעה הבוקר (ד'), כי השיקה תוכנית שבמסגרתה יוכלו הגולשים להשתתף בהכנסות המתקבלות מצפיות בסרטונים שהעלו לאתר. הפלטפורמה מאפשרת לגולש שמעלה ומשתף סרטונים ביו-טיוב לבחור לצד אילו מהסרטונים שהוא מעלה יופיעו פרסומות, והוא יוכל להפיק את הרווחים מצפיות של גולשים בהן.
מיו-טיוב נמסר, כי באמצעות הפלטפורמה החדשה, יוכלו המפרסמים להציג את הפרסומות שלהם לצד יותר סרטונים מאשר בעבר. בנוסף, ככל שיתווספו לתוכנית יותר תכני גולשים, יוכלו המפרסמים למקד את הקמפיינים שלהם ולהתאימם לתכנים אלה. כך, יהיה ביכולתם של המפרסמים להבטיח שהם מגיעים לקהל היעד הרלוונטי.
תכנית הגולשים השותפים של יו-טיוב הושקה לראשונה בארצות הברית ב-2007 בקרב מספר מצומצם של גולשים שסרטוניהם זכו לצפייה גבוהה ושהתכנים שהעלו היו "מקוריים ויצירתיים במיוחד", כך על פי האתר. גולשים שנמצאו מתאימים לתכנית הצליחו ליצור לעצמם קהילת צופים ומעריצים מקוונת, שייצרה בעבורם הכנסות.
אלון חן, מנהל השיווק של גוגל ישראל, אמר, כי "אנחנו מקווים שהשקת התוכנית בישראל תעשיר עוד יותר את חווית הגלישה ביו-טיוב, בכך שתעודד את הגולשים לפתח סרטונים מקוריים ויצירתיים נוספים, ובמקביל – תעודד את המפרסמים ליצור פרסומות חדשניות ורלוונטיות לקהל הגולשים וצרכני תכני הווידיאו".
תגובות
(0)