בלוטות' 4.0: תצורות חדשות ומרחב שימוש גדול יותר – כדי לפתוח שווקים חדשים בפני היצרנים

בלוטות' 4.0 יציע ליצרנים תצורות לבחירה, לפי הצרכים של המכשיר שהטכנולוגיה תשולב בו ● בנוסף, מרחב השימוש יגדל מ-10 מטרים - המרחק המירבי כיום - ל-60 מטרים ואף למעלה מכך ● בקבוצת העניין של בלוטות' מקווים, כי השינויים הללו יובילו את הצרכנים לפרוץ לשווקים חדשים

התקן הבלוטות' (Bluetooth) החדש, 4.0, שתקינתו אמורה להסתיים בסוף הרבעון השני של השנה, יציע מרחב שימוש גדול ומספר תצורות במטרה לפתוח שווקים חדשים בפני היצרנים. כך, לדוגמה, יוכלו היצרנים לבחור בתצורה הקלאסית, זאת שבה עובדים התקני הבלוטות' כיום, בתצורה שצריכת האנרגיה בה נמוכה במיוחד או בכזו עם מהירות שליחת נתונים גבוהה יותר, לפי הצרכים של המכשיר שהטכנולוגיה תשולב בו.

יצרניות שירצו, יוכלו לשלב את כל התצורות ביחד ולהשתמש בכל פעם בתצורה המתאימה לשימוש שנעשה במכשיר באותה העת. כך, לדוגמה, אם התקן יהיה במצב איסוף מידע מחיישנים, ניתן יהיה להשתמש בו בתצורת האנרגיה הנמוכה, ובעת שידור הנתונים למחשב – במצב הקלאסי, הנהוג כיום.

שינוי נוסף יהיה, ככל הנראה, הגדלת הטווח שבו פועלים התקני הבלוטות'. כיום, בתקן הקלאסי, רוב המכשירים עובדים באופן הכי טוב בטווח של 10 מטרים לכל היותר. ההערכות הן שההתקנים הבאים שייבנו יאפשרו קישוריות במרחק של 60 מטרים, ואולי אף יותר.

בקבוצת העניין של בלוטות' מקווים, כי השינויים הללו יביאו את היצרנים לפרוץ לשווקים חדשים. "התקן החדש יפתח את הדלתות לשווקים חדשים עבור יצרני התקני בלוטות' עם מכשירים כמו שלט רחוק, שעונים ומגוון חיישנים רפואיים וביתיים", אמר מייקל פולי, מנהל בקבוצת העניין של בלוטות'. "מדובר בהתקנים שגם ידעו ליהנות מטווח העבודה הארוך יותר של תצורת הבלוטות' החדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים