ריקי אביב מונתה למנהלת חטיבת השירותים הארגוניים ב-HP ישראל

תחליף את עמוס איילון, ששימש כמנהל זמני של החטיבה, וכעת יתכן שיחליט לעזוב את החברה ● טרם נודע מי יחליף את אביב בראש חטיבת ההדפסה וההדמיה של HP ישראל ● אביב הצטרפה ל-HP ב-2002, כחלק מרכישתה של קומפאק על ידי החברה

תפקיד חדש ויוקרתי. ריקי אביב

ריקי אביב מונתה למנהלת חטיבת השירותים הארגוניים ב-HP ישראל. במסגרת תפקידה תהיה אביב אחראית לפעילות החטיבה, העוסקת בפיתוח פרויקטים, מיקור חוץ, ושירותים שונים ללקוחות העסקיים של החברה. החטיבה מונה יותר מאלף עובדים בישראל. אביב תחליף את עמוס איילון, ששימש כמנהל זמני של החטיבה, וכעת יתכן, כי יחליט לעזוב את HP.

בין הפרויקטים של חטיבת השירותים הארגוניים נמנים פרויקט אביב, לניהול מרשם האוכלוסין; פרויקט נמ"ר, לניהול מערכות רפואיות לבתי החולים הממשלתיים; פרויקט המיחשוב של כנסת ישראל; פרויקט קידמה, של שירות בתי הסוהר; ועוד.

אביב הצטרפה ל-HP ב-2002, כחלק מרכישתה של קומפאק על ידי החברה. קודם לכן, עבדה בחברת החשמל. היא בעלת תואר בהנדסת מחשבים מהטכניון. בחודשים האחרונים ניהלה אביב את חטיבת ההדפסה וההדמיה של HP ישראל. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת האזורית של תחום הייעוץ והפרויקטים ב-HP, והיתה אחראית על פעילות הפרויקטים בישראל, יוון, תורכיה, ואפריקה (כולל דרום אפריקה). לפני כן, ניהלה את אגף הפרויקטים בחטיבת הטכנולוגיות של HP ישראל, שנבחר לבצע את פרויקט תעודות הזהות החכמות, אשר טרם יצא לדרך כתוצאה מעיכובים שאינם קשורים ב-HP.

באוקטובר האחרון נפתח המכרז לבחירת מנהל חטיבת השירותים הארגוניים ב-HP ישראל. כאמור, עד לא מכבר שימש עמוס איילון כממלא מקום המנכ"ל בחטיבה, במינוי זמני. הוא מונה לתפקיד לפני חודשים אחדים, במקומו של גלעד רבינוביץ', שפרש. המהלך בוצע לאחר שהליכי המיזוג בין HP ו-EDS, לרבות אלה שבסניפים המקומיים, צברו תאוצה. לא ברור מה יעלה בגורלו של איילון, שהיה אחד מהמתמודדים על התפקיד. עם היוודע דבר מינויה של אביב, הוא סרב להתראיין. כמו כן, טרם נודע מי יחליף את אביב בראש חטיבת ההדפסה וההדמייה של HP ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים