אתר חדש יסייע לכם להחליט האם ללכת להתקלח

האתר ממליץ האם כדאי לכם להיכנס למקלחת בזמן נתון על סמך היסטוריית האזעקות ביישוב שלכם ● הוא יכול לסייע לתושבים בדרום, שמתלוננים שריבוי האזעקות והזמן הקצר שיש להם להגיע למרחב המוגן מקשים עליהם להתרחץ

מקלחת נעימה. צילום אילוסטרציה: BigStock

האזעקות שנשמעות בימים האחרונים ללא הפסק ביישובי הדרום והזמן הקצר מאוד שיש כדי להגיע למרחבים המוגנים מעלים תלונות רבות של תושבים לפיהן הם לא יכולים, הלכה למעשה, ללכת למקלחת. אתר חדש שפיתחה הסדנא לידע ציבורי מתיימר לעזור להם.

האתר מאפשר למשתמשים להקליד שם של יישוב ולראות האם הם יכולים להתרחץ באותה השעה או שכדאי להם לדחות את המקלחת למועד אחר. ההמלצה ניתנת על בסיס היסטוריית האזעקות ביישוב – האם היה צבע אדום ממש בזמן האחרון או סביב אותה השעה בימים הקודמים.

כך, למשל, הקלדת שם היישוב אופקים הובילה לכיתוב "אולי עדיף לדחות את המקלחת", מאחר שלפני כמה ימים – ב-21 באוגוסט – הייתה שם אזעקה בערך באותה השעה. לעומת זאת, בתל אביב ניתן היה להתקלח, וצוין שהאזעקה האחרונה הייתה הבוקר (ג').

יצוין כי ההמלצות הניתנות באתר מבוססות על נתוני פיקוד העורף ושההחלטה האם להתקלח או לא היא על אחריות המשתמשים.

באתר הסדנא לידע ציבורי נכתב כי היא "פועלת להגברת השתתפות ציבורית בישראל, על ידי איסוף, פתיחה והנגשה של מידע שמצוי ברשותם של גופי ממשל ומגזר ציבורי. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וקוד פתוח, מפתחת קהילת המתנדבים והפעילים שלנו מגוון כלים המאפשרים להפוך את המידע לידע ובכך להעצים את החברה האזרחית ואת נציגי הציבור".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים