אפל החלה לחסום הורדות של האפליקציה סיקרט בברזיל

הצו הוצא לבקשת תובע ציבורי בעקבות תלונות שקיבל על הצקות ברשת החברתית האנונימית

היא חוזרת! Secret

אפל (Apple) החלה לחסום הורדות של האפליקציה סיקרט (Secret) בברזיל – כך על פי צו שנתן בסוף השבוע בית משפט במדינה. הצו מורה לחברה להסיר את האפלקציה מחנות האפליקציות הברזילאית ואף להסיר אותה מרחוק ממכשירי המשתמשים.

בתקשורת המקומית צוין, כי בתחילת היום עדיין הופיעה סיקרט ברשימת האפליקציות בחנות המקומית של אפל, אולם משתמשים אינם יכולים להוריד ולהתקין אותה במכשירם. בשעות אלה האפליקציה כבר לא נמצאת בחנות הברזילאית.

אפל עוד לא החלה לבצע את הסרת האפליקציה ממכשירי המשתמשים ועדיין לא ברור האם היא תציית לחלק זה של הצו כעת או תטפל בו מאוחר יותר.

הצו שהוצא מתייחס גם לגרסת האנדרואיד (Android) של סיקרט וליישום דומה לחלונות פון בשם קריפטיק (Cryptic), אך מיקרוסופט (Microsoft) וגוגל (Google) עדיין אינן מצייתות לו.

בית המשפט הוציא את הצו לבקשת תובע ציבורי, בעקבות תלונות שקיבל על הצקות ברשת החברתית האנונימית. האפליקציה, כידוע, מאפשרת לפרסם הודעות ותגובות בעילום שם. האנונימיות הזאת אסורה על פי החוק הברזילאי, מה שהוביל את השופט לפסוק את הצו המדובר.

לגוגל, אפל ומיקרוסופט ניתנו עשרה ימים לציית לצו שניתן, או שייאלצו להתמודד מול קנסות יומיים בגובה של כ-20 אלף ריאל (כ-8,900 דולר) ליום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים