עידן הקרח: מה גרם למארק צוקרברג וביל גייטס לשפוך מי קרח על הראש?

במסגרת גיוס כספים למלחמה במחלת ALS הוזמנו ידוענים רבים לצלם את עצמם שופכים כלי עם מי קרח ● הראשון היה מארק צוקרברג ומשם הגיע אפילו לרני רהב ● בנימין נתניהו, עכשיו תורך

מי אמר למי? מארק צוקרברג

טרנד חדש ברשת: לאחרונה פורסמו ברשת מגוון סרטונים שבהם דמויות ידועות מעולם ההיי-טק שופכות על עצמן דלי של מי קרח – במסגרת גיוס כספים למלחמה במחלת ALS, שפוגעת בתאי העצב המוטוריים והיא חשוכת מרפא.

תחילת הקמפיין הייתה כאשר מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק (Facebook), פרסם בעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו הוא מכריז על תרומה לארגון ושופך על הראש שלו דלי של מים קפואים (מי קרח). הוא לא עשה זאת לפני שהודיע שהוא מאתגר את ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט (Microsoft), ואת אלון מאסק, מייסד PayPal.

אבל מאז הרבה מי קרח זרמו במיזם המרענן הזה ועשרות ידוענים צילמו עצמם שופכים מים קפואים כל הדרך למאבק במחלה הקשה. גייטס מצא דרך מקורית לשפוך על עצמו את מי הקרח וליווה את ההופעה במגוון העוויות משעשעות, כפי שניתן לראות בסרטון שהועלה לרשת.

וכמו כל טרנד טוב וסוחף, גם עלינו לא פסח מפל המים הקרים ואגם ידוענים ישראלים נרתמו למאמץ הקריר: אייל גולן,  המגיש יואב לימור ואפילו רני רהב, שקרא לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להצטרף לאתגר דלי הקרח. ימים יגידו אם זה אכן יתרחש.

מה שחשוב לציין הוא שמטרת הקמפיין היא פחות מי קרח ויותר תרומות. אז אם אתם מעוניינים לסייע, חשוב שבצד הדלי עם המים תתרמו גם כסף לחקר המחלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים