משרד החינוך מקים מינהלת סייבר שתיצור תוכניות לימודים לכיתות י"ב

המינהלת תשתף פעולה עם הגורמים השונים במשרד ועם גופי הביטחון, על מנת להכשיר את הדור הבא של התעשייה ● המשרד פרסם מכרז לתפקיד מנהל המינהלת

מימון המונים למען התלמידים. צילום אילוסטרציה: BigStock

משרד החינוך עתיד להקים מינהלת סייבר לצרכי תכנון, הקמה והובלה של מהלך רב שנתי ליצירת תוכניות לימוד בתחום הסייבר לכיתות י"ב.

המשרד פרסם באחד מאתרי הדרושים מכרז לתפקיד מנהל המינהלת, שעל פיו "המנהלת תוביל את נושא הסייבר באופן הוליסטי, כולל תפיסה הוליסטית-חינוכית שנשענת על תשתית ערכית, ותהליכי למידה מותאמים". ראש המינהלת שייבחר יצטרך להתוות את מדיניות המשרד בתחום הסייבר ולשתף את כל הגורמים במשרד, כמו גם גופי הביטחון והתעשיות הביטחוניות.

על המועמדים להיות בעלי השכלה אקדמית במדעי המחשב, בוגרי קורס מערכות מידע, ובעלי ניסיון של שמונה שנים בניהול צוותים טכנולוגיים, וניסיון מוכח בעבודה עם מערכות החינוך והביטחון.

יצוין כי בתחילת השנה הודיע משרד החינוך על הוספת מקצוע הסייבר לבחינות הבגרות והדבר כבר מיושם במספר בתי ספר בישראל. מטרת התוכנית היא להרחיב את לימוד מקצועות הסייבר, על מנת להכשיר את הדור הבא של לוחמי המידע שיצטרפו ליחידות הטכנולוגיות בצה"ל.

הליך המכרז מבוצע עבור משרד החינוך על ידי חברת רזאל, שהוקמה ב-1989 כבית מערכות תוכנה בתחומי המיחשוב, בעיקר בנושא מערכות מידע מסחריות ומערכות משובצות מחשב.

לא נמסרה התייחסות משרד החינוך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים