יאהו! רוכשת את הסטארט-אפ Flurry תמורת מאות מיליוני דולרים

החברה הנרכשת מתמחה במיקוד מודעות למשתמשים במכשירים ניידים, על פי השימוש באפליקציות

יאהו! (!Yahoo) רוכשת את חברת הסטארט-אפ Flurry, בתקווה שהטכנולוגיה של החברה הנרכשת תסייע לתגבר את עסקי הפרסום של Yahoo, שההיקף שלהם עדיין נמוך מזה של חברות דוגמת גוגל (Google) ופייסבוק (Facebook).

סכום העסקה לא צוין, אך על פי ההערכות הוא עומד על כמה מאות מיליוני דולרים. הפעילות של הנרכשת תימשך ללא שינוי, והצוות של Flurry ימשיך לעבוד מהמשרדים הקיימים, על פי ההודעה של יאהו!.

Flurry הוקמה לפני שש שנים ומתמחה בניתוח נתונים לצורך מיקוד של מודעות לצרכנים המשתמשים במכשירים ניידים, על סמך יאהו! מעקב אחר שימוש ביותר מחצי מיליון אפליקציות המותקנות בכ-1.4 מיליארד מכשירים ברחבי העולם – כך על פי ההודעה, שפרסמה אתמול (ב').

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים