קובי ביטר מונה למנכ"ל בינת סמך

לביטר יותר מ-30 שנות ניסיון בתעשיית ה-IT המקומית, בין היתר כמנכ"ל מיה מחשבים, סמנכ"ל הטכנולוגיות של דלק ומנמ"ר מירס

קובי ביטר מונה למנכ"ל בינת סמך מקבוצת רד בינת – כך נודע לאנשים ומחשבים.

בינת סמך מתמחה בתחומי מיקור-חוץ ושירותים מנוהלים. החברה מציעה ללקוחותיה פתרונות, בהם ניהול ותפעול אתרי מחשב וסביבות מיחשוב, הקמה וניהול של מרכזי תמיכה (Help-Desk) מבוססי מערכות שו"ב, אספקת שירותים מנוהלים במתכונת של אחריות כוללת, ייעוץ טכנולוגי ושילוב מומחים במסגרת שירותי התפעול השוטף. ביטר יחליף בתפקיד את דורון כהן, ששימש מנכ"ל בינת סמך בשנים האחרונות ועוזב את החברה.

לביטר יותר מ-30 שנות ניסיון בתעשיית ה-IT המקומית. בתפקידו הקודם, אליו נכנס באוקטובר 2012, היה מנכ"ל מיה מחשבים, נציגת סאס (SAS) בישראל. עם מינויו של ביטר, פרש צבי צוויג, מייסד ומנכ"ל מיה, מהניהול השוטף של החברה לאחר 32 שנים ברציפות, ועבר לשמש כיושב הראש שלה. במאי השנה החליפה רונית לפידור-בלו את ביטר במיה מחשבים. היא מהעובדות הוותיקות במיה, המלווה את צוויג מזה כ-20 שנה. תפקידה האחרון היה סמנכ"לית הלקוחות. בעבר שימשה בין היתר כמנהלת מכירות ללקוחות גדולים במשק.

לפני מיה מחשבים כיהן ביטר במשך שלוש שנים כסמנכ"ל הטכנולוגיות של דלק. ניר לוי, מנכ"ל טסקום מקבוצת One1, החליף את ביטר בדלק. לפני דלק, כיהן ביטר כמנמ"ר מירס במשך חמש שנים, ובעברו היה סמנכ"ל מערכות מידע ותקשורת בחברת תדיראן-אמפא. הוא שירת ביחידת מחשבים בצה"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים