מידעטק הטמיעה מערכת ב-IDE טכנולוגיות התפלה; ההיקף: יותר משלושה מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הועלו מודולים רבים לאוויר, ביניהם מודול קבלנים ומודול בקרה תקציבית ● כמו כן, הטמיעה מידעטק אינטגרציה לתוכנות ייעודיות שהיו קיימות בקבוצה לפני ה-Priority, ובכללן אינטגרציה לתוכנת PLM, לתוכנה לניהול תזרים מזומנים ולתוכנה דיווח שעות

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. צילום: ישראל הדרי

מידעטק טכנולוגיות מידע השלימה הטמעת מערכת Priority בחברת IDE טכנולוגיות התפלה, בתהליך שכלל מספר שלבים. המערכת משרתת מאות משתמשים. היקף הפרויקט עומד על יותר משלושה מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הועלו מודולים רבים לאוויר, ביניהם מודול קבלנים ומודול בקרה תקציבית, שניהם מבית מידעטק. המודולים שהוטמעו מעניקים פיתרון מובנה לנושא הבקרה התקציבית הפרוייקטלית. בנוסף הוטמעו מודולים של פרויקטים, רכש, בקרת איכות, דיווחי ייצור וכספים.

כמו כן, הטמיעה מידעטק אינטגרציה לתוכנות ייעודיות שהיו קיימות בקבוצה לפני ה-Priority, ובכללן אינטגרציה לתוכנת PLM, לתוכנה לניהול תזרים מזומנים ולתוכנה דיווח שעות. בכל אחת מהן קיים ממשק דו כיווני לסנכרון נתונים בין המערכות השונות, כאשר התהליכים העסקיים של IDE מוגנים באמצעות מנגנון ה-BPM של מערכת ה-Priority.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אמרה כי "מדובר בפרויקט מאתגר ומעניין במיוחד, בשל אופיה הפרויקטלי של IDE, שבא לידי ביטוי לרוחב כל תהליכי העבודה בחברה. כל זאת תוך הטמעת המערכת בעשרות חברות בקבוצה ובהיקף של מאות משתמשים. מאתגרת לא פחות היא העובדה שב-IDE קיימת מערכת בת עשרות שנים שהותאמה במיוחד לכל הדרישות הייחודיות של החברה, והיה לנו ברור שמידעטק צריכה לתת לפחות את אותה רמה של גמישות ואף הרבה יותר, תוך ייעול תהליכי העבודה שהיו עד כה בחברה".

ליזי גוטסמן, מנמ"רית IDE, ציינה כי "המערכת החדשה מאפשרת לנו רמת שליטה גבוהה בכלל הפעילויות בחברה. ניהול פעילויות הפרויקט מתבצע בתהליך מבוקר שכפוף לתהליכי הבקרה התקציבית בחברה. הטמעת הפרויקט כללה אינטגרציה מלאה עם כל מערכות הליבה של החברה, השקיפות והראייה הכוללת, שמספקת המערכת האינטגרטיבית מאפשרים לנו לזהות כל בעיה פוטנציאלית בשלבים מוקדמים של הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים