גנגנם סטייל שבר את שיא הצפיות ביו-טיוב: יותר משני מיליארד

הלהיט הדרום קוריאני השיג את הנתון פחות משנתיים לאחר שיצא, ומאז פרסום הידיעה בסוף השבוע זכה ליותר מ-22 מיליון צפיות נוספות ● אנשי יו-טיוב לא נשארו אדישים לציון הדרך וצירפו לקליפ אנימציה

גנגנם סטייל, השיר של הזמר הדרום קוריאני PSY, שהפך ללהיט בכל רחבי העולם, ניתץ אבן דרך בתולדות יו-טיוב (YouTube): הוא חצה בסוף השבוע את רף שני מיליארד הצפיות – מספר הצפיות הגבוה ביותר בתולדות האתר הפופולרי.

השיר יצא ב-15 ביולי 2012 ומיד עם יציאתו הפך ללהיט ענק. הוא קנה את עיקר תהילתו בעקבות פרסום הסרטון ביו-טיוב, ובעקבות כך, כרגיל עם להיטים באתר, צצו לו חיקויים וגרסאות כיסוי.

אנשי יו-טיוב לא נשארו אדישים לציון הדרך. לכבוד ההישג המרשים הם שתלו בדף הרשמי של הקליפ "ביצת הפתעה קטנה": לחיצה על הזמרים הרוקדים בסגנון הסוס הקופץ, סימן ההיכר של הזמר והסרטון, מביאה להופעת אנימציה קצרה, שצצה בחלק העליון של המסך ומתארת את ההישג.

כולם רוקדים עכשיו. צילום: מתוך הסרטון

האנימציה מתחילה בהצגת המספר 2,000,000,000, כשהוא מורכב מדמויות שעושות את הגנגנם בסטייל הנכון. לאחר מכן הוא מתחלף ומופיע מספר הצפיות המעודכן. האנימציה נעלמת אחרי מספר שניות.

גרסה פופולרית נוספת של השיר היא זו שבוצעה על ידי כוכבת דרום קוריאנית אחרת – היונה, שצברה יותר מ-480 מיליון צפיות ביו-טיוב. יצוין כי ההישג של הגרסה המקורית עורר את סקרנותם של גולשים רבים: יותר מ-22 מיליון איש צפו מאז בסרטון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים