אנשים ומחשבים תעניק אותות הוקרה למנכ"לים המצטיינים בשימוש במערכות מידע

מערכת אנשים ומחשבים תעניק אותות למנכ"לים של הארגונים שניצלו את מערכות המידע בצורה הטובה ביותר לצרכים העסקיים ● טקס הענקת הפרסים יתקיים ב-19 במאי, כאשר ניתן להגיש מועמדות עד 17 באפריל ● בראש הוועדה שתחליט על זהות הזוכים יעמוד אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה

אבנר שטראוס, מנכ"ל חברת הייעוץ וניהול הפרויקטים שטראוס אסטרטגיה

בעשור האחרון מובילה קבוצת אנשים ומחשבים את תחרות מצטייני המיחשוב השנתית, במסגרתה מעניק צוות של שופטים אותות לפרויקטים ולמנמ"רים המצטיינים. השנה יצטרף אליו מיזם חדש, במסגרתו ייבחרו המנכ"לים המצטיינים שרואים במערכות המידע שלהם שותפות עסקיות לעשייה ולהצלחה של החברה. המנכ"לים ייבחרו על סמך המלצות שיגיעו בין היתר מהמנמ"רים של אותם ארגונים. ועדה מקצועית בראשותו של אבנר שטראוס, מנכ"ל שטראוס אסטרטגיה, ובהשתתפות פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, תבחר את המועמדים מבין המנכ"לים ותעניק להם אותות הצטיינות בטקס חגיגי שייערך בחודש מאי השנה.

פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשביםבימים אלה יצאה פנייה אל סמנכ"לי מערכות המידע המובילים בתעשייה שימליצו על מנכ"ל הארגון שלהם לקבלת האות. הם התבקשו לגבות את ההמלצה בפירוט ההצלחות העסקיות והתפעוליות בחברה, בהסבר כיצד מערכות המידע תרמו לכך, בדגשים לתכניות העתידיות ברמה העסקית ובהסבר כיצד מערכות המידע יהיו שותפות למהלכים אלה ואילו נושאים על אנשי מערכות המידע להוביל בכדי לקדם את הפעילות העסקית. כמו כן, תבקש ועדת האיתור לבדוק האם לדעת ההנהלה, מערכות המידע יכולות לתרום ואף תורמות בפועל להתייעלות תהליכי עבודה ולחיסכון במשאבים בחברה.

בכדי להגיש מועמדות יש לפנות לצוות באמצעות האי-מייל. הצוות יפגוש את המנכ"לים והמנמ"רים של הארגונים שביצעו את פעילויות ה-IT המשמעותיות ביותר לפעילות העסקית והתפעולית. לאחר תהליך בחירה נוסף יוענק אות ההערכה למובילים בכל מגזר בטקס חגיגי שיתקיים במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ב-19 במאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים