פרטנר השיקה חממת סטארט-אפים לפיתוח פרויקטים בדור הרביעי

החברה מזמינה יזמים וחברות סטארט-אפ להציג רעיונות לפיתוחים הקשורים לטלה-רפואה, מכונית מחוברת, מדיה ובידור, והאינטרנט של הדברים ● שלושה סטארט-אפים זוכים יקבלו פרסים של עד 100 אלף שקלים

פרטנר השיקה היום (ד') חממת סטארט-אפים לפיתוחים על הדור הרביעי הסלולרי, בשם Orange 4G Innovation Lab. החברה העלתה הבוקר לאוויר את האתר של המיזם, שבו היא מזמינה יזמים וחברות סטארט-אפ להציג רעיונות לפיתוחים הקשורים לטלה-רפואה, מכונית מחוברת, מדיה ובידור, והאינטרנט של הדברים.

מבין מגישי ההצעות ייבחרו שישה פרויקטים שהחברה תלווה תחת ניהול ובמסגרת לוח זמנים קבוע. שלושה מאותם שישה פרויקטים יזכו בפרסים של 100 אלף שקלים, 70 אלף שקלים ו-50 אלף שקלים.

הסטארט-אפים והיזמים שייבחרו יקבלו מהחברה אפשרות לחיבור למעבדת התקשורת, שמאפשרת פיתוח וניסוי בסביבת עבודה של דור רביעי. על פי פרטנר, סביבת העבודה תעוצב ברמה שמאפיינת חברות טכנולוגיה מתקדמות, ותכלול גם אזורי השראה ומנוחה.

בנוסף, פרטנר תעמיד לרשות המפתחים, בין היתר, ציוד קצה, ידע ומחקרים, ליווי צמוד של מומחים מהחברה במגוון תחומים, וייעוץ בנושאי טכנולוגיות, הנדסה, IT ושיווק.

ששת הסטארט-אפים הנבחרים יציגו את הפרויקטים שלהם ב-2 באפריל, בנוכחות ועדת השיפוט. התוכנית תחל ב-6 באפריל ובאמצע יולי יוכרזו שלושת הפרויקטים הזוכים בפרסים. במסגרת המיזם, פרטנר אף תבחן השקעות משמעותיות בחברות הנבחרות.

"אנחנו מוכנים להפעיל את רשת הדור הרביעי מיד"
"ניתן את כל המעטפת שפרטנר יכולה לתת לתעשיית הסטארט-אפים", אמר מנחם תירוש, ה-COO של החברה.

חיים רומנו, מנכ"ל החברה, ציין כי "פרטנר השקיעה מאות מיליוני שקלים בשדרוג הרשת, בהקמת מאות אתרי דור רביעי ומעבדת תקשורת מתקדמת, החלפת ליבת הרשת ועוד, וכל אלה עומדים לרשות הסטארט-אפים והיזמים. המוכנות של פרטנר לדור הרביעי היא הזדמנות מצוינת להעצים את תעשיית הסטארט-אפ הישראלית ואת הכישרונות הטמונים בארץ, על ידי הענקת האפשרות ליזום ולפתח רעיונות בסביבה טכנולוגית חדשנית, בדומה למדינות מתקדמות בעולם".

הוא סיפר כי החברה פנתה למשרד התקשורת בבקשה להפעיל את רשת הדור הרביעי ברצועת התדרים של 5 מגה-הרץ שיש לחברה, וממתינה לתשובתו. "אנחנו מוכנים להפעיל את הרשת מיד", אמר רומנו. "נהיה מסוגלים לעמוד בחודש מאי עם יותר מ-600 אתרים, ובסוף השנה – עם 1,000 אתרים".

רומנו נשאל האם ייתכן שהסיבה להשהיית התשובה ממשרד התקשורת היא שעדיין אין רשת מוכנה לחברות האחרות והשיב: "אין שום סיבה לכך. הרעיון שמשרד התקשורת מונע תחרות הוא הזוי. למה שלא נביא טכנולוגיה חדשה למדינת ישראל ונחכה עד שפלאפון וסלקום יקימו רשתות משלהן? לסלקום יש כבר תדרים לדור רביעי. למה היא מחכה?"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים