עוד טלטלה ב-HP: שני מנהלים בכירים צפויים לעזוב

טוד ברדלי, סגן נשיא בכיר ליוזמות צמיחה אסטרטגיות, ודייב דונאטלי, סגן נשיא בכיר לתחום שרתים ארגוניים, אחסון ותקשורת צפויים לעזוב את ענקית ה-IT ● צפויים לקבל מצנחי זהב בשווי מיליוני דולרים

שניים מבכירי HP, מהמנהלים החזקים ביותר בחברה – טוד ברדלי ודייב (דיוויד) דונאטלי, צפויים לעזוב את ענקית ה-IT בשבועות הקרובים, כך דווח אמש (ד') בעיתונות הכלכלית בארה"ב.

ברדלי עמד במשך שנים בראש חטיבת PPS, המדפסות והמיחשוב האישי. ביוני האחרון, הוזז הצידה מהתפקיד רב ההשפעה ומונה לתפקיד העלום של סגן נשיא בכיר ליוזמות צמיחה אסטרטגיות, שם התמקד בשוק הסיני ובהרחבת ערוצי השותפים העסקיים של HP בעולם. איש ממנהלי החברה לא דיווח לו בתפקידו החדש והאחרון.

הוא הצטרף לחברה ב-2005, לאחר שהיה מנכ"ל פאלם (Palm). ב-2010 רכשה HP את פאלם תמורת 1.2 מיליארד דולר, מתוך כוונה לחדור לעולם המובייל – ניסיון שכשל ועלה לה מיליארדים. שמו של ברדלי אוזכר פעמיים כמועמד להיות מנכ"ל HP – לאחר הדחת מארק הארד ב-2010, אז מונה לתפקיד ליאו אפותקר, ולאחר עזיבת אפותקר ב-2011, אז מונתה מג ויטמן.

דונאטלי שימש כסגן נשיא בכיר לתחום שרתים ארגוניים, אחסון ותקשורת ב-HP. ב-2009 עזב את EMC אחרי עשרים שנה. עזיבתו לוותה בשני קרבות משפטיים – מצידו ומצד EMC, ובסופן הוא עבר ל-HP. בסוף הקיץ האחרון, החטיבה הארגונית שבראשה עמד רשמה הפסדים רבעוניים של 9%. הוא הואשם על ידי ויטמן כאחראי לתוצאות הכספיות הגרועות של החברה, ובעקבות זאת הוחלף ומונה לתפקיד של זיהוי טכנולוגיות בשלב מוקדם.

הוזז מתפקידו הקודם בגלל תוצאות גרועות, ועכשיו כנראה שהוא בדרך החוצה. דייב דונאטליעזיבת השניים תחזק את מעמדה של ויטמן, ציינו אנליסטים. אמש דווח כי ברדלי ודונאטלי כבר ערכו ראיונות למשרות פוטנציאליות עבורם במשך כמה חודשים. עוד דווח כי השניים קיבלו מצנחי זהב הכוללים אופציות חדשות, בתמורה לעזיבה שקטה את HP. ברדלי צפוי לעזוב את HP בסוף פברואר, כשבכיסיו תריסר מיליוני דולרים. דונאטלי צפוי להישאר ב-HP עד מרץ, ואז יעזוב עם 8-10 מיליון דולר.

שמות שני העוזבים הסתובבו באוויר כמנכ"לים אפשריים ל-דל (Dell) ולג'וניפר (Juniper Networks). השניים הם הבכירים להיפגע ממינויה של ויטמן לראשות HP ב-2011.

"הסיבה שטוד ודייב הוזזו מתפקידם היא בגלל שהם לא התקדמו מספיק מהר לעבר היעד של השינוי אותו התוותה מג, והיא רצתה במנהיגים חדשים בתפקידים אלה ", אמר מייקל ט'אקר, דובר HP. הוא סירב לאשר את דבר עזיבתם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים