משה אטיאס, מטריקס: "לצד הקשיים, הייתה שנה של פריחה"

"נכון, יש מקום לדאגה, אבל הייתה זו גם שנה של התחדשות, לבלוב בהקמת סטארט-אפים", אמר אטיאס, סמנכ"ל הכספים של החברה, ברב שיח שערכה אנשים ומחשבים לסיכום 2013 ולקראת 2014 ● לדבריו, "יש גל חדש של יזמים של חברות סטארט-אפ שעושים מיקור-חוץ לעבודות המו"פ שלהם"

משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס. צילום: פלי הנמר

"לצד הקשיים, 2013 הייתה שנה של פריחה. נכון, יש מקום לדאגה, אבל הייתה זו גם שנה של התחדשות, לבלוב בהקמת סטארט-אפים", כך אמר משה אטיאס, סמנכ"ל הכספים של מטריקס, ברב שיח מיוחד שערכה אנשים ומחשבים (לחלק הראשון של רב השיח – לחצו כאן). לדברי אטיאס, "מטריקס מרגישה את זה במיוחד, שכן יש גל חדש של יזמים של חברות סטארט-אפ שעושים מיקור-חוץ לעבודות המו"פ שלהם – ובאים אליה".

אטיאס ציין כי תחום נוסף שתפס בשנה החולפת תאוצה הוא הרגולציות. "היו ב-2013 יותר רגולציות, שיצרו עבודות לחברות כמו מטריקס, שעוסקות בביצוע פרויקטים ממוחשבים", אמר.

"כמו כן", הוסיף, "הייתה עלייה בחיפוש של לקוחות אחר חוויית הלקוח, ברצון להפוך את הפעילות ליותר ידידותית למשתמש. אנחנו גם רואים שהלקוחות מחפשים להקטין עלויות – הן בביצוע הפרויקט והן בהפעלתו לאחר סיומו – ומחפשים דרכים להבאת ערך מוסף".

בהתייחסו למחסור בכוח אדם מצד אחד ומנגד לבני 40 ויותר שפוטרו, שמתקשים למצוא מקום עבודה חדש, אמר אטיאס כי "אנחנו נתקלים בקושי לא קטן בגיוס אנשים מתאימים וגם מגייסים אנשים מבוגרים. במידה שהאיש מתאים, שיש לו את הניסיון ואת הידע הדרוש, הגיל לא מהווה עבורנו בעיה".

לדבריו, "מדובר כנראה בתופעה נפוצה, לא רק במטריקס, כיוון שהשכר של אנשי המקצוע בתחום ההיי-טק עולה בהדרגה. זאת בעיה גדולה, כי התחרות בשוק קשה מאוד והמרווחים נמוכים".

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים