אחרי 12 שנים: גילי רון פורשת ממטריקס

רון, סמנכ"לית השיווק ושיתופי הפעולה של מטריקס, ליוותה את מנכ"ל החברה, מוטי גוטמן, מאז הקמתה ● למרות הפרישה, היא תכהן כיועצת לעניינים אסטרטגיים למטריקס ● היא אמרה לאנשים ומחשבים כי "ההחלטה היא אישית שלי, ביוזמתי ולא נובעת מהצעות אחרות שמופנות אליי"

גילי רון, סמנכ"לית השיווק והשותפים העסקיים של מטריקס ואחת הנשים החזקות בחברה, הודיעה על פרישתה מהתפקיד לאחר כ-12 שנים. רון ליוותה את המנכ"ל, מוטי גוטמן, מאז הקמת מטריקס. עם זאת, על פי ההודעה ששלחה החברה הבוקר (ד') לבורסה, היא תמשיך ללוות את החברה כיועצת לעניינים אסטרטגיים. בשלב זה לא ידוע מי יחליף אותה וייתכן שכחלק ממגמת צמצום ההוצאות במטה של מטריקס, החברה כלל לא תמנה לה מחליף.

בשיחה עם אנשים ומחשבים אישרה רון את דבר סיום תפקידה ואמרה כי "אני עוזבת חברה שאני אוהבת והקדשתי לה חלק גדול מחיי המקצועיים. ההחלטה היא אישית שלי, ביוזמתי ולא נובעת מהצעות אחרות שמופנות אליי. אמשיך ללוות את החברה ואת גוטמן". רון הצטיינה במהלך כהונתה בניהול השותפויות של החברה ובבניית פתרונות ומרכזי התמחות. היא מיצבה את מטריקס כדומיננטית מול שחקניות מתחרות והובילה מספר עסקאות חשובות לחברה.

מטריקס היא חברה תוכנה ישראלית, חברה בת של פורמולה מערכות, שהיא בעצמה חברה בת של אסקו (Asseco) הפולנית. היא הוקמה ב-2001 על ידי דני גולדשטיין, אז בעל השליטה בפורמולה מערכות. מספר העובדים של מטריקס הוא 6,500. כמעט כולם (6,200) מועסקים בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים