LG הכריזה על הפאבלט G Pro Lite

המכשיר מבוסס על אנדרואיד 4.1.2 ומגיע עם מסך IPS בגודל 5.5 אינץ', מצלמה אחורית של 8 מגה-פיקסלים ומערכת על שבב של מדיה-טק ● הוא יושק עוד החודש ויגיע לישראל לקראת סוף נובמבר

LG הכריזה על ה-G Pro Lite, גרסה "מוחלשת" של ה-Optimus G Pro, שנחשב עד לאחרונה לטלפון הדגל של החברה. כמו ה-G Pro, מציעה גם גרסת הלייט מסך IPS בגודל 5.5 אינץ', ברזולוציה של 960×540 פיקסלים. אולם, המסך של מכשיר זה מבוסס מערכת על שבב של מדיה-טק (MediaTek) הטייוואנית, שכוללת מעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה-הרץ בלבד. כמו כן, המכשיר מגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ועם 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי – שניתן להרחבה כמובן עם כרטיס microSD.

המצלמה האחורית של ה-Pro Lite היא בגודל של 8 מגה-פיקסלים והמצלמה הקדמית – 1.3 מגה-פיקסלים. הסוללה זהה לזו של ה-G Pro, נפחה עומד על 3,140mAh והיא ניתנת להחלפה. מערכת ההפעלה של המכשיר היא אנדרואיד (Android) בגרסה 4.1.2 והוא תומך ברשת דור שלישי, Wi-Fi, בלוטות' 3.0 (Bluetooth 3.0) ו-A-GPS. המידות הן 150.2×76.9×9.4 מ"מ והמשקל – 161 גרם.

המכשיר מגיע בצבעי שחור ולבן ומציע בנוסף תמיכה ב-SIM כפול, כפתור צדדי להפעלה מהירה של אפליקציות ורמקולים כפולים. כמו כן, הוא מצויד בעט אלקטרונית. יישומי חוויית המשתמש שלו הם אלה של סדרת ה-G, בהם KnockON, שמפעיל את הטלפון במצב כבוי באמצעות שתי נקישות על המסך, QTranslator, שמאפשר המתרגם מלל מתמונות המצולמות במכשיר, QSlide ו-QuickMemo.

ב-LG מכוונים את ה-G Pro Lite לקהל שמעוניין בפאבלטים, טלפונים חכמים עם מסך בגודל של 5 אינץ' ומעלה, במחיר נמוך יחסית, גם על חשבון ביצועים. הוא יושק בראשונה עוד החודש בדרום אמריקה ומשם ימשיך למדינות שונות באסיה ובמזרח אירופה. לישראל יגיע המכשיר לקראת סוף נובמבר. החברה לא פרסמה את המחיר המדויק שלו, אך ההערכה היא שהוא ינוע סביב 399 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים