חברות הסלולר הגדולות: חלק מהמכשירים יעברו לשעון חורף כבר בעוד שבוע – ולא בסוף אוקטובר

פלאפון, סלקום ואורנג' הודיעו למנויים שבחלק מהמכשירים יוזז השעון ב-8 בספטמבר, באחרים - ב-6 באוקטובר, ורק בחלקם הוא ישונה במועד הרשמי, 27 באוקטובר ● על מנת להימנע מהזזת השעון לפני המעבר הרשמי בישראל, הן ממליצות ללקוחות להעביר ידנית את השעון שבמכשיר לזמן אתונה

האם התקלה תקרה גם בשבוע הבא? צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

ישראל צפויה לעבור לשעון חורף ב-27 באוקטובר, אולם חלק מהטלפונים החכמים והטאבלטים יעברו לשעון חורף כבר ב-8 בספטמבר, קרי: יום א' הבא. במכשירים אחרים יבוצע המעבר ב-6 באוקטובר ובנותרים – בתאריך הנכון. חברות הסלולר הגדולות, פלאפון, סלקום ואורנג' – שלחו על כך הודעות למנויים שלהן וגורסות שהסיבה לכך היא שמועד המעבר לשעון החורף שונה רק לפני שבועות אחדים.

עם זאת, הן ציינו, כי ניתן למנוע את שינוי השעון קודם למעבר הרשמי לשעון חורף באמצעות שינוי ידני של השעון. פלאפון הדגישה, כי במכשירים שאינם טלפונים חכמים, מכשירים כשרים או מכשירי CDMA, הפתרון הוא רשתי ולכן, אין צורך לבצע כל שינוי בשעון שמוטמע בהם, והוא יעבור אוטומטית לשעון חורף בתאריך הנכון – 27 באוקטובר.

החברות ביקשו מהלקוחות לבצע שינוי של אזור הזמן מאזור זמן ירושלים לאתונה (יוון). שעון החורף ביוון יתחלף אף הוא ב-27 אוקטובר, שעתיים לאחר המעבר בישראל, ולכן, לא כדאי להשתמש באותו הלילה בשעון המעורר שבמכשיר. מועד זה מעודכן במערכות ההפעלה של יצרניות ציוד הקצה העולמיות וההמלצה היא להעביר את השעון ידנית לזמן יוון היא מאחר שמדינה זו מוגדרת באותו אזור זמן כמו ישראל (GMT+2).

בכל מקרה, פלאפון ממליצה להדפיס את יומני הפגישות עד 27 באוקטובר, לזמן מחדש פגישות מחזוריות ולציין את שעת הפגישה כחלק מהנושא. לאחר תאריך זה יש לבצע חזרה לשעון אוטומטי בהגדרות השעון.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים