הקליפים של מיזם Vevo ימשיכו להופיע ביו-טיוב

במסגרת ההסכם בין גוגל ל-Vevo תשקיע גוגל במיזם סכום שלא פורסם, אך על פי ההערכות הוא ינוע בין 40 מיליון ל-50 מיליון דולרים ● Vevo, אתר הווידיאו השלישי בגודלו בארצות הברית, הוא מיזם משותף של יוניברסל, סוני ו-Abu Dhabi Media Group

גוגל (Google) אישרה אמש (ג'), כי ההסכם בין יו-טיוב (YouTube) למיזם הקליפים Vevo חודש ושהקליפים של המיזם ימשיכו להופיע באתר שיתוף הווידיאו הפופולרי.

במסגרת ההסכם תשקיע גוגל במיזם המשותף של יוניברסל (Universal Music), סוני (Sony Music Entertainment) ו-Abu Dhabi Media Group סכום שלא פורסם, אך על פי ההערכות הוא ינוע בין 40 מיליון ל-50 מיליון דולרים.

Vevo הוא אתר הווידיאו השלישי בפופולריות שלו בארצות הברית, עם 52 מיליון צופים בחודש מרס – כך על פי נתונים של ComScore. במקום הראשון נמצאת גוגל, במידה רבה הודות ליו-טיוב, עם 153.9 מיליון צופים, ובמקום השני פייסבוק (Facebook) עם 63.8 מיליון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים