גוגל העלתה ל-Street View תמונות של יותר מ-1,000 אתרים ידועים נוספים ברחבי העולם

בין האתרים שגוגל צירפה ל-Street View את תמונותיהם נמצאים מוזיאון מארק טוויין בקונטיקט, ארצות הברית, האצטדיון של הקבוצה בה שיחק פלה בברזיל ותעלות בקופנהגן ● על פי החברה, "התמונות הפנורמיות של Street View מסייעות להיכנס לאווירה של נופש בלחיצות עכבר ספורות"

גוגל (Google) הרחיבה שוב את מאגר התמונות של Street View והוסיפה תמונות חדשות ומרהיבות של יותר מ-1,000 אתרים ידועים באסיה, אירופה, אמריקה הלטינית, ארצות הברית וקנדה.

דיאנה ייק, מנהלת Street View, כתבה בהודעה שפרסמה בבלוג, כי "אנחנו מוסיפים יותר מ-1,000 אתרי תיירות ידועים ברחבי העולם, כדי להפוך את Street View למקיף וידידותי יותר. מאתרים היסטוריים ועד אצטדיוני ספורט, התמונות הפנורמיות של Street View מסייעות להיכנס לאווירה של נופש בלחיצות עכבר ספורות".

בין האתרים שנוספו: הבית והמוזיאון  של מארק טוויין במדינת קונטיקט בארצות הברית, מגדלור קייפ הנרי במפרץ שייקספיר שבמדינת וירג'יניה בארצות הברית, שורה של תיאטראות ואולמות קונצרטים בקנדה, הטיילת במרינה של סינגפור, קתדרלת סוויל בספרד, תעלות בקופנהגן שבדנמרק, אצטדיון הכדורגל של הקבוצה בה שיחק פלה בברזיל, נווה מדבר בלב מכסיקו סיטי ואחד מאתרי הסקי הפופולריים בסנטיאגו, בירת צ'ילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים