אפל שחררה שורה של חידושים למוצריה; המרכזי שבהם – iOS 7

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, שהוצגה בוועידה של אפל בסן פרנסיסקו, עברה שיפוץ יסודי וכוללת גופן רזה ונקי יותר ומקלדת לבנה ● כמו כן, היא הציגה בוועידה את מחשבי Mac Pro העתידיים ובעלי העיצוב הגלילי, שייוצרו בארצות הברית ● מנכ"ל החברה, טים קוק, מסר שבחמש השנים האחרונות הורידו המשתמשים יותר מ-50 מיליארד עותקים של יישומים וכי iTunes מציעה יותר מ-900 אלף כותרים שונים

אמש (ב'), בפני קהל אוהד של אלפי מפתחים, הציגה אפל (Apple) מספר חידושים, שהמרכזי שבהם הוא הגרסה החדשה למערכת ההפעלה שלה, iOS 7, שעברה שיפוץ יסודי לעומת הגרסאות הקודמות. הגופן שלה נקי ורזה יותר, המקלדת לבנה יותר מאשר אפורה ומאפשרת לראות מה יש מתחתיה וניתן לראות את הרקע גם כשמשחררים את הנעילה. כמו כן, היא הציגה את מחשבי MacBook Air, בעלי צריכת החשמל הנמוכה, שירות חדש לשידור רדיו ב-iOS 7 בשם iTunes Radio וגרסת iCloud לתוכנת iWork עבור מחשבי Mac וחלונות (Windows).

בניגוד להרגלה, הציעה אפל גם הצצה ראשונה למוצר שעדיין לא הושק רשמית – מחשבי Mac Pro העתידיים, שייוצרו בארצות הברית ושעיצובם הבלתי שגרתי מזכיר גליל.

אפל הציגה את החידושים ב-Apple Worldwide Developer Conference, הוועידה שנערכת בסן פרנסיסקו. מנכ"ל החברה, טים קוק, פתח את הוועידה בסקירה של הישגיה. הוא הכריז, כי בחמש השנים האחרונות הורידו המשתמשים יותר מ-50 מיליארד עותקים של יישומים וכי iTunes מציעה יותר מ-900 אלף כותרים שונים. מבין הכותרים האלה, 375 אלף מיועדים למחשבי iPad. מספר החשבונות שפתחו המשתמשים עומד על 575 מיליון.

"יש לנו יותר חשבונות עם כרטיסי אשראי פעילים מכל חנות אחרת שאנחנו מכירים באינטרנט", הצהיר קוק.

קרייג פדריגי, סגן נשיא בכיר להנדסת תוכנה באפל, הכריז רשמית על תום עידן מערכות ההפעלה הקרויות על שמם של חתולים שונים. לאחר שהתבדח על האפשרות שלאחר מערכת ההפעלה המכונה Mountain Lion תופיע מערכת הפעלה בשם Sea Lion, הוא סיפר שאפל החליטה לעבור לשמות שקשורים למדינת קליפורניה. המערכת הראשונה שתזכה לשם מסדרה זו תהיה OS X Mavericks, על שמה של תחרות גלישה מפורסמת שנערכת באופן קבוע בקליפורניה.

OS X Mavericks תכלול מספר חידושים בחיי הסוללה ובממשק המשתמש. החידושים כוללים, בין השאר, כרטיסיות, תגיות ותמיכה משופרת בריבוי צגים. לדברי פדריגי, במסגרת המאמצים להאריך את חיי הסוללה שופרה הניצולת של מעבד CPU בשיעור של עד 72%. כתוצאה מכך אמורים המשתמשים במחשבים ניידים ליהנות מחוויית שימוש טובה בהרבה.

גם דפדפן ספארי (Safari) זכה לשיפורים שונים, ובכלל זה תמיכה בתהליכים נפרדים בכל כרטיסיה ומנגנון Nitro JIT משופר. אפל שיפרה גם את צריכת החשמל של הדפדפן, על מנת להאריך את חיי הסוללה של המחשבים הניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים