א.מ.ת. מיחשוב תרכוש את וראסיטי תמורת 13 מיליון שקלים

וראסיטי תמשיך לפעול באופן עצמאי בקבוצת א.מ.ת בניהולו של אילון רוסמן - מנכ"ל החברה וממייסדיה ● הרכישה נועדה להרחבת הפעילות של א.מ.ת. בתחום תשתיות התוכנה וה-Big Data ● גורם בשוק המעורה בפרטי העסקה העריך בפני אנשים ומחשבים, כי "המניע של הרכישה הוא ליהנות מקבוצת היועצים החזקה של וראסיטי בארץ ובחו"ל, ולחזק את המכירות של תוכנה לעולם ה-ISV's, תחום שבו וראסיטי חזקה"

יואב ויינברג, מנכ"ל אמת. מיחשוב. צילום: ניב קנטור

אקזיט שני ואחרון ל-וראסיטי: בלו ספייס מקבוצת א.מ.ת מיחשוב תרכוש את וראסיטי תמורת 13 מיליון שקלים. זאת, כחצי שנה לאחר שEMC רכשה את More IT Resources הישראלית – חברה בת של וראסיטי. החברה הנרכשת תמשיך לפעול באופן עצמאי בקבוצת א.מ.ת. הרכישה נועדה להרחבת הפעילות של א.מ.ת. בתחום תשתיות התוכנה וה-Big Data.

וראסיטי הוקמה לפני תשע שנים על ידי אלירן מלכי, אילון רוסמן ועירד דויטש. החברה נוהלה על ידי מלכי ורוסמן כמנכ"לים משותפים. לפני כשנה הצטרף אליה כיו"ר שחר אפעל, נשיא נס ישראל לשעבר, שהוביל את מהלך הרכישה של More IT Resources מול EMC. החברה מעסיקה כמה עשרות עובדים וקבלני משנה. לאחר הרכישה, ימשיך רוסמן לנהל את וראסיטי כגוף עצמאי. לא צפויים שינויים ארגוניים בחברה בעקבות הרכישה.

על פי תנאי הסכם הרכישה, תשלם א.מ.ת. מיחשוב סכום של 10 מיליון שקלים, וסכום נוסף שלא יעלה על 3 מיליון שקלים, המותנה בעמידה בתנאים שנקבעו בהסכם.

וראסיטי פועלת בעולמות ה-Big Data, פתרונות תשתיות תוכנה ובסיסי נתונים אינטגרטיביים המשלבים מוצרי תוכנה של חברות בינלאומיות, לצד פעילות בעולם שירותי הייעוץ. וראסיטי פועלת בעיקר מול ISV's, חברות סטארט-אפ וחברות פיתוח, ונותנת מענה החל משלב התכנון, אפיון הפתרון הטכנולוגי, הסדרי רישוי, פרויקטי הסבה, התקנות, הטמעות ומיטוב של תשתיות תוכנה ועד לליווי טכנולוגי שוטף בארץ ובחו"ל כולל תמיכה סביב השעון.

מימין: אלירן מלכי ואילון רוסמן - מייסדי וראסיטי, ושחר אפעל - יו"ר וראסיטי

מלכי ורוסמן אמרו, כי "אנו רואים ברכישה הזדמנות נפלאה ללקוחות, לעובדים ולספקים שלהם, לחבור לגוף היכול לספק מגוון רחב יותר של פתרונות ומוכן להשקיע בהמשך פיתוחה של וראסיטי וכן של השווקים ותחומי המומחיות שלה. אנו שמחים על ההחלטה כי החברה תמשיך לפעול באופן עצמאי ותוכל להמשיך להתמקד בשווקים בהם היא מובילה. לאור האתגרים והצרכים בשוק, החיבור של וראסיטי וא.מ.ת. מיחשוב יביא לשוק יכולות רבות בשוק הישראלי. נמשיך לצמוח משמעותית בארץ ובחו"ל".

יואב וינברג, מנכ"ל א.מ.ת. מיחשוב: "כמדיניות של הקבוצה, וכמו שנעשה בכל הרכישות שביצענו בשנים האחרונות, וראסיטי תישאר חברה עצמאית וצוות הניהול הנוכחי ימשיך לנהל את החברה. א.מ.ת. מיחשוב תפתח את היכולות של וראסיטי לתחומים חדשים ותרחיב את מערך כוח האדם המקצועי שלה". הוא ציין, כי "הסכם הרכישה מותנה בקבלת אישור מהגורמים הרגולטורים הרלוונטיים".

גורם בשוק המעורה בפרטי העסקה העריך בפני אנשים ומחשבים, כי "המניע של הרכישה הוא ליהנות מקבוצת היועצים החזקה של וראסיטי בארץ ובחו"ל, ולחזק את המכירות של תוכנה לעולם ה-ISV's, תחום שבו וראסיטי חזקה. בשל הרכישה, תוכל א.מ.ת. מיחשוב להרחיב את פעילותה, מעבר למכירת חומרה של אורקל (Oracle) גם למכירת תוכנה של אורקל – בסיסי נתונים, תשתיות ושכבת האקסה-ליטיקס".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלי

    כל הכבוד ! חבר'ה מצויינים. הנהגה חזקה וצוות טכני מעולה. אמת עשו עסקה מצויינת. בהצלחה !

אירועים קרובים