בעקבות עמיתיהם מפלאפון וסלקום: גם עובדי אורנג' החלו להתאגד

עובדים מחברת הסלולר פנו להסתדרות העובדים הלאומית, שהחלה במבצע נרחב לגיוס עובדי אורנג' להתארגנות ● העובדים הקימו דף פייסבוק בו קראו לעמיתיהם להצטרף להתארגנות והזכירו, כי על פי חוק, אסור למעסיק לפגוע בהם ● ככלל, בהסתדרות הלאומית מדברים על "התעוררות בשטח" של עובדים להתאגד

רבעון מעורב לפרטנר

נמשכת מגמת ההתאגדות בחברות הסלולר: לאחר שעובדי פלאפון הצליחו במאבקם להקמת ועד ועובדי סלקום הלכו בעקבותיהם, עכשיו הגיע תורם של עמיתיהם מאורנג'. עובדים רבים בחברה מצטרפים בימים אלה להסתדרות העובדים הלאומית, בניסיון התארגנות שני, לאחר שהניסיון הראשון כשל.

בהודעה שפרסמה הסתדרות העובדים הלאומית נכתב, כי היא מבצעת בימים אלה גיוס נרחב של אלפי עובדי אורנג׳, לאחר שחלק מהם, ממוקדים שונים של החברה, פנו אליה בנושא. בעקבות הפנייה הנחה יואב שמחי, יושב ראש ההסתדרות הלאומית, את הרצל חוגי, העומד בראש מערך ההתארגנויות הראשוניות, לפעול לגיוס והחתמת העובדים.

בעקבות כך החל ביום א' האחרון מבצע רחב היקף לגיוס עובדי אורנג', שבמהלכו החתימו אנשי ההסתדרות הלאומית עובדים של חברת הסלולר בסניפים עצמם. הם אף חילקו חומרים כתובים בנושא. בימים הראשונים למבצע נרשמה היענות נרחבת של עובדי אורנג' וההערכה היא שבמהלך השבועות הקרובים יוחתמו עובדים רבים נוספים.

עובדי אורנג' הקימו לצורך ההתארגנות דף פייסבוק (Facebook), בו הם קוראים לעמיתיהם להצטרף להתארגנות. הם כתבו: "חברים, עובדים, לכל מי שחושש להצטרף – זה בסופו של דבר לטובתנו, בתור עובדים. על פי חוק במדינת ישראל אתם מוגנים, אין אפשרות לפגוע בכם, למנוע מכם קידום, לפטר או לפגוע בתנאים הקיימים".

שמחי ציין ש-״אנחנו מרגישים התעוררות עצומה בשטח ודרישה להצטרפות לארגון עובדים בכל שכבות האוכלוסייה, בעסקים ובחברות גדולות כקטנות. הסתדרות העובדים הלאומית מספקת מענה הולם לצורך החשוב הזה של העובדים״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים