יואב צור, לשעבר סגן נשיא בכיר בנס, הקים מיזם ייעוץ ופיתוח עסקים למנמ"רים, מנכ"לים וספקי פתרונות

"למנמ"רים ולהנהלות אני מציע סיוע במינוף יחידת ה-IT ויצירת ערך מוסף עסקי, ולספקי הפתרונות אני מציע סיוע בבניית אסטרטגיה, מכירות מורכבות, בידול ופיתוח עסקי חדש או הרחבת נתח שוק", הסביר צור ● הוא ציין שהפעילויות ינוהלו תחת אותה חברה, אולם באופן נפרד ובצורה שקופה ללקוחות

יואב צור, יועץ אסטרטגי ואיש עסקים, לשעבר מנהל אגף הפיתוח בבנק לאומי וסגן נשיא בכיר ומנהל המגזר הפיננסי בחברת נס

יואב צור, שפרש לפני כחודש מתפקידו כסגן נשיא בכיר בנס טכנולוגיות, הקים באחרונה מיזם לייעוץ ופיתוח עסקים למנמ"רים, מנכ"לים וספקי פתרונות. כל הפעילויות ינוהלו תחת אותה חברה, אולם באופן נפרד ובצורה שקופה ללקוחות.

צור אמנם פרש רשמית מנס בחודש שעבר, אבל היה בחופשה תקופה ארוכה לפני כן, במהלכה הוא נפגש עם משקיעים, לקוחות וספקים. לדבריו, הוא הקים את המיזם לאחר ש-"זיהיתי שחסרה בשוק התמחות בין ממשק ה-IT לעסקים. רוב השנים התמחיתי באסטרטגיית מכירות וכן ניהול פתרונות ליבה ומודלים תפעוליים מגוונים, כדי לקבל ROI עסקי וארגוני מדיד, בין אם על בסיס פלטפורמה טכנולוגית חדשה או מודל תפעולי יצירתי".

הוא אמר, כי בשלב זה מתמקד המיזם שלו בשלושה קהלי יעד שונים, אך, כאמור, תוך הפרדה מלאה ביניהם ושקיפות כאשר מדובר על אותו לקוח. "למנמ"רים ולהנהלות אני מציע סיוע במינוף יחידת ה-IT ויצירת ערך מוסף עסקי, כולל חיסכון תפעולי ועמידה מול יעדי המנכ"ל והבעלים. לספקי הפתרונות אני מציע סיוע בבניית אסטרטגיה, מכירות מורכבות, בידול ופיתוח עסקי חדש או הרחבת נתח שוק", הסביר.

בנוסף, צור עוסק בליווי יזמים וחברות IT שמחפשים סיוע בפריצת דרך לשוק הארגוני או שותף אסטרטגי. "בפעילות שלי אני מציע מודל של תשלום תמורת הצלחה, ובכך אני הופך להיות שותף של הלקוח שלי במוטיבציה להצליח", אמר.

צור עבד בנס טכנולוגיות כ-10 שנים, בארבעה תפקידי הנהלה וכסגן נשיא בכיר. בתפקידו האחרון שימש סמנכ"ל מכירות ושיווק, ולפני כן מנהל המגזר הפיננסי, שם היה מופקד על 500 עובדים ומנהלים בעשרות פרויקטים בישראל ובאירופה. לפני שהצטרף לנס הוא עבד בתדיראן וביבמ (IBM), שם כיהן כסמנכ"ל מיקור-חוץ של IBM Global Service.

לדברי צור, העובדה שהוא עובר לפעילות עצמאית, לאחר שבמשך השנים היה מנהל שכיר, היא "חוויה מרתקת ובונה. יש לי עכשיו חופש ושליטה מלאה, אבל גם אחריות כבדה, כי מה שאני לא יוזם לא יקרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים