תים ונטקום הודיעו על מיזוג; לא צפויים פיטורים בעקבות המהלך

החברות, שתיהן מקבוצת מלם-תים, צפויות להשלים את תהליך המיזוג עד סוף יוני ● חיים מזרחי, מנכ"ל מלם-תים, יכהן כמנכ"ל החברה הממוזגת, ומנכ"ל פעילות נטקום במסגרתה יהיה יוסי גז ● לדברי מזרחי, "המטרה העיקרית של המיזוג היא לבנות חברה שתהיה מובילה בין חברות האינטגרציה של התשתיות בארץ, עם מגוון פתרונות"

תים ונטקום, שתיהן מקבוצת מלם-תים, הודיעו על מיזוג, לאחר שדירקטוריון החברה החליט על כך בישיבה שהתקיימה לפני חג הפסח. החברה תיקרא מעתה תים-נטקום וחיים מזרחי, מנכ"ל מלם-תים, יכהן גם כמנכ"ל החברה הממוזגת. מנכ"ל פעילות נטקום במסגרתה יהיה יוסי גז, שינהל באופן מאוחד את כלל היחידות העסקיות של נטקום, כולל אגפי המכירות, השירות, קדם המכירות, אבטחת המידע ומערכות השו"ב. מלם-תים תמשיך לשמש כחברת האחזקות של הקבוצה, בלי פעילות עסקית.

תהליך מיזוג שתי החברות יושלם עד סוף יוני הקרוב. מזרחי אמר לאנשים ומחשבים, כי "בסופו של התהליך תהפוך תים-נטקום לחברה הגדולה ביותר בתחום תשתיות המיחשוב בשוק הישראלי, עם מחזור פעילות עסקית בהיקף שנתי של יותר מ-700 מיליון שקלים".

הוא ציין ש-"המטרה העיקרית של המיזוג היא לבנות חברה שתהיה מובילה בין חברות האינטגרציה של התשתיות בארץ, עם מגוון פתרונות. תים עוסקת בתשתיות, והטמעת וניהול חומרה הן חלק מפעילות זו. נטקום עוסקת בתקשורת ואבטחת מידע. מדובר במיזוג סינרגטי, שיביא לחיבור של ניסיון וידע בתחומים קרובים". הוא ציין, כי החברה תפעל בכל מגזרי השוק וכי המיזוג לא יביא לפיטורי עובדים.

שלמה אייזנברג, מנהל העסקים הראשי של קבוצת מלם-תים, אמר ש-"תים-נטקום תספק פתרונות בכל תחומי התשתיות ותהווה קורת גג מרכזית ומובילה, הן מבחינת מגוון והן מבחינת היקף הפתרונות המסופקים ללקוחותיה".

אירועים קרובים