צור אבנית, מנכ"ל כלנית: "השוק הולך לשירותים מנוהלים בפרויקטים מבוססי תפוקות ולא תשומות"

"השוק משתנה שינוי מ-'גולגולות' לעבר שירותים מנוהלים בפרויקטים מבוססי תפוקות ולא תשומות, תוך קביעת SLA", אמר אבנית ● לדבריו, "זה יאפשר לספקים להתבלט ביכולות הניהול שלהם ובכך לשפר את הרווחיות ואת היכולת לספק תנאים הוגנים לעובדים"

"קיימת בשוק מגמה של שינוי מ-'גולגולות' לעבר שירותים מנוהלים בפרויקטים מבוססי תפוקות ולא תשומות, תוך קביעת SLA (ר"ת הסכם רמת שירות) – דבר שיאפשר לספקים להתבלט ביכולות הניהול שלהם ובכך לשפר את הרווחיות ואת היכולת לספק תנאים הוגנים לעובדים", כך אמר צור אבנית, מנכ"ל כלנית.

אבנית אמר את הדברים בראיון שנערך במסגרת כנס פורום C3 של אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה ברומא במלאות 15 שנים לפורום.

הוא ציין ש-"2012 הייתה מוצלחת למרות הקשיים הכלכליים ו-2013 מסתמנת כשנה מאתגרת. אנחנו מניחים שנצליח להביא ערכים מוספים ללקוחותינו".

"דאגתם העיקרית של המנמ"רים – המשכיות עסקית"
ז'אן פייר דה מרטינו
, מנהל עסקי איטליה וישראל בחברת פנדואיט (Panduit), המיוצגת בישראל על ידי אלכסנדר שניידר, אמר ש-"המנמ"רים מתעניינים בצמצום הסיכונים בעת תפעול המיחשוב וניהול הדטה סנטר. דאגתם העיקרית היא המשכיות עסקית והיכולת לספק קיבולת של מיחשוב במינימום נפילות ובמינימום עלות בעלות כוללת (TCO)".

ז'אן פיירו דה-מרטינו, מנהל עסקי איטליה וישראל בחברת פנדואיט. צילום: יח"צלדבריו, "פנדואיט מספקת תשתיות פיזיות ופתרונות המאפשרים קישוריות, חיבוריות, מיכון וניהול של כל רכיבי התשתיות. אנחנו מספקים גישה מבוססת תוכנה כדי שהדטה סנטר יעבוד כמו שצריך". הוא התייחס בקצרה לתהליכים של החברה מול הלקוח וציין ש-"אנחנו 'מראיינים' אותו, בוחנים את הצרכים המיחשוביים שלו ובונים תוכנית מבוססת רכיבי תוכנה".

דה מרטינו הוסיף, כי "2012 הייתה שנה מסובכת במיוחד, לאזור EMEA בכלל ולישראל בפרט. אני צופה צמיחה בשימוש ברכיבים של ניהול תשתיות בדטה סנטר (DCIM). רכיבים אלה, יחד עם התוכנה שלנו, PIM (ר"ת Physical Infrastructure Management), מאפשרים למנמ"ר לקבל המשכיות עסקית, ניהול קיבולת ומשאבי IT וצמצום של ה-TCO".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים