מיקי מגדל, סאפ ישראל: "גדל הצורך בתוכנה שתניע את העולם העסקי קדימה"

לדברי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל, העובדה שמחזור המכירות של סאפ העולמית עמד בשנה החולפת על קרוב ל-18 מיליארד דולרים מוכיחה את הגידול הזה ● הוא הציג את האסטרטגיה של החברה, שלדבריו בנויה על חמישה עמודים: פעילות רחבת היקף בעולם היישומים העסקיים, בינה עסקית וניתוח צופה פני עתיד, טכנולוגיה, מיחשוב נייד ומיחשוב ענן

"מחזור המכירות של סאפ (SAP) העולמית עמד בשנה החולפת על 17.88 מיליארד דולרים, מה שמוכיח את הגידול בצורך בעולם הרחב לתוכנה שתניע את העסקים", כך אמר מיקי מגדל, מנכ"ל סאפ ישראל.

מגדל היה בין נציגי הספקיות שפרסו חסותן על טקס הכתרת מצטייני המיחשוב, IT Awards 2012, שהתקיים באחרונה, זו השנה העשירית, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. הטקס נערך בהפקת אנשים ומחשבים והשתתפו בו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. מנחה האירוע היה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים.

לדברי מגדל, "זו השנה העשירית ברציפות שתחרות מצטייני המחשוב סוקרת את תעשיית המיחשוב בישראל ובוחרת מתוכה את הפרויקטים שהפגינו הכי הרבה מקוריות, חדשנות ומקצועיות ושסיפקו את הערך הרב ביותר ללקוח". הוא הוסיף ש-"כפי שהיה בעבר, גם השנה סאפ מככבת ברשימת הזוכים עם פרויקטים מובילים שהיו מועמדים ואף זכו בקטגוריות השונות".

מגדל ציין שהחברה חגגה לא מכבר 40 שנים להקמתה ואמר שהיא חוותה בשנה החולפת גידול במכירות של 22%.

הוא הציג את האסטרטגיה של החברה, שלדבריו בנויה על חמישה עמודים: פעילות רחבת היקף בעולם היישומים העסקיים, בינה עסקית וניתוח צופה פני עתיד (Analytics), טכנולוגיה, מיחשוב נייד ומיחשוב ענן. "מדובר בשתי מהפכות שקורות במקביל וכל אחת מהן איננה בבחינת סימן שאלה האם היא אכן מתרחשת אלא כיצד להשיג אותה ולרתום אותה לטובת הצרכים העסקיים בארגון". לדבריו, "מדובר בשינוי מהותי של האופן בו העובדים פועלים בארגון, כאשר היישומים הארגוניים והמידע הארגוני נגישים עבורם בכל מקום ובכל עת. העובד והטלפון החכם שלו הופכים להיות תחנת עבודה מרוחקת, בבחינת שלוחה של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים