בנצי ברנדס, סרוויס ווייז: "ענן השיווק 'יתפוס' בארץ בשנה הבאה"
"מדובר בתחום חדש שאנחנו מעריכים ש-'יתפוס' בישראל ב-2013", אמר ברנדס, מנכ"ל משותף של סרוויס ווייז, שותפת זהב של Salesforce.com בארץ ● לדבריו, "בגרטנר מעריכים שבתוך שנים ספורות, תקציב ה-IT של מנהל השיווק בארגונים יהיה גדול מזה של המנמ"ר, ולכן Salesforce.com הולכת לשם
"ענן השיווק חדש בישראל וטרם 'תפס'. אנחנו מעריכים שהוא 'יתפוס' במהלך השנה הבאה. בגרטנר (Gartner) מעריכים שבתוך שנים ספורות, תקציב ה-IT של מנהל השיווק בארגונים יהיה גדול מזה של המנמ"ר, ולכן Salesforce.com הולכת לשם", כך אמר בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף של סרוויס ווייז (ServiceWise), שותפת זהב של Salesforce.com בישראל.
ברנדס דיבר בפתח כנס TLVforce 2012, הוועידה השנתית של Salesforce.com בישראל, שהתקיימה היום (ב') במלון הרודס בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות יותר מ-300 מלקוחות החברה. מנחה הכנס היה עידן כרמלי, מנהל תחום שירותי שיווק בסרוויס ווייז.
לדברי ברנדס, "לצד השירותים הנוספים החדשים אותם Salesforce.com מספקת, היא נשארה נאמנה לתחום ה-CRM המסורתי בענן". הוא ציין, כי "הלקוחות הוותיקים של Salesforce.com רואים איך החברה צועדת קדימה ומובילה את חזון ה-CRM החברתי – Social Networking ו-Business is Social. לצד הפעילויות הללו, החברה ממשיכה להיות נאמנה לתחום ממנו היא צמחה, למהות הבסיסית של ה-CRM, שכוללת את ניהול תהליכי המכירה ואת שירות הלקוחות".
במהלך הזה, אמר ברנדס, "החברה דואגת לשפר ולהכניס לתהליכים הקיימים ולפונקציונליות הקיימת תהליכים חדשים. במסגרת זו, בכל שנה מוציאה החברה שלוש גרסאות שכוללות רכיבים חדשים ופונקציונליות חדשה. חלק ניכר מהתוספות נובע מפיתוחים שהגיעו מהצעות של לקוחות ארגוניים".
הוא תיאר את היתרונות הגלומים בעבודה במודל מיחשוב ענן: "יש ל-Salesforce.com פתרון לכל גודל ארגון. העבודה במודל זה מאפשרת מהירות, קלות, פתיחות, גמישות ועבודה בכל מקום. הענן מוריד עלויות, מצמצם סיכונים ומציע TCO (עלות בעלות כוללת) נמוך יותר מזו של רישוי תוכנה רגיל. כך, ארגונים יכולים להתמקד בחדשנות ולא בתחזוקת המערכת".
"אחד העננים החדשים ש-Salesforce.com הכריזה עליהם הוא ענן שיווק, לצד העננים הקיימים – ענן שירות וענן מכירות", ציין ברנדס. "השירות מספק לארגון יכולת לשפר את התקשורת שלו מול רשתות חברתיות. ענן השיווק מסתמך על שתי רכישות שלנו: ביוני השנה רכשנו את Buddy Media, שמציעה פלטפורמה לשיווק ברשתות חברתיות, ובאפריל בשנה שעברה את Radian6, ספקית תוכנה לניטור של מדיה חברתית. שתי הרכישות הללו הן שמאפשרות את ענן השיווק. ארגונים יכולים להנפיק ולפרסם תכנים ברשתות חברתיות, לעקוב אחרי פעילות של גולשים בהן, לנטר פעילות ולזהות מגמות הקשורות לארגון. כך, מנהל השיווק מקבל כלים שמאפשרים לו לייעל ולהבין היכן להשקיע יותר כסף, לאן להפנות את מאמצי השיווק שלו ואיפה צריך להגביר את הפעילות השיווקית שלו".
כרמלי, שכאמור, הנחה את האירוע, אמר ש-"לצד ההובלה של Salesforce.com בעולמות המכירות והשירות, אנחנו חושפים את הקהל המקומי למערכת של מרקטו (Marketo), שקהל לקוחותיה הוא מנהלי השיווק בארגונים, והיא ממכנת את התחום. מה ש- Salesforce.comעשתה לאנשי המכירות והשירות תעשה מרקטו למנהלי השיווק".
נתן שוחמי, לשעבר מנכ"ל סנטריגו (Sentrigo), שנרכשה על ידי מק'אפי (McAfee), ציין שהחברה פועלת בעולם אבטחת מסדי הנתונים. הוא אמר שהענן של Salesforce.com היווה "תשתית לצמיחת החברה".
רוברט גאווין, מנהל שותפים עסקיים של מרקטו לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), הציג את המערכת וקבע ש-"זו שעתו הגדולה של מנהל השיווק".
ינאי מילשטיין, מנהל יחידה עסקית בקבוצת אמן, הראה כיצד ניתן לשפר תוצאות עסקיות בעזרת כלי אינפורמטיקה (Informatica).
לאחר מכן התפצל הכנס לשני מסלולים מקצועיים.
תגובות
(0)