עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, הודיע על פרישתו; מחליפו: ניר שטרן

פרישתו של שפירא, ששימש כמנכ"ל סלקום במשך שש שנים, מגיעה כחצי שנה לאחר שבעלי המניות של סלקום ו-013-נטוויז'ן אישרו את המיזוג בין שתי החברות וכחודש בלבד לאחר הודעת הפרישה של מנמ"ר סלקום, דורון פלח ● שפירא: "צריך לדעת גם מתי להיפרד ולהעביר את השרביט למישהו אחר"

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, הודיע למועצת המנהלים של החברה על רצונו לסיים את תפקידו בסוף דצמבר הקרוב, לאחר שש שנים. מחליפו יהיה מנכ"ל 013-נטוויז'ן, ניר שטרן.

הודעת הפרישה של שפירא מגיעה כחצי שנה לאחר שבעלי המניות של סלקום ו-013-נטוויז'ן אישרו את המיזוג בין שתי החברות וכחודש בלבד לאחר הודעת הפרישה של מנמ"ר סלקום, דורון פלח.

במכתב למנהלי ועובדי החברה, כתב שפירא, "הובלתי אתכם לאורך תקופה ארוכה של שש שנים מרתקות ומוצלחות וצריך לדעת גם מתי להיפרד ולהעביר את השרביט למישהו אחר. עכשיו זאת השעה".

שפירא ביקש להודות לנוחי דנקנר, לעמי אראל ולדירקטוריון החברה ומסר, כי "היתה לי זכות גדולה לעבוד לצד אנשים מיוחדים אלה וחובה גדולה עוד יותר להוביל אלפי עובדים ומנהלים, מוכשרים וטובים כל כך, בתקופה בה שוק התקשורת ידע שינויים רבים. האמון שניתן לי אינו מובן מאליו ואני מוצא לנכון להודות על כך".

"אמשיך להוביל את החברה עד לסוף השנה", כתב עוד המנכ"ל הפורש. "אנו נמצאים בעיצומו של תהליך מיזוג מרתק ומאתגר עם 013-נטוויז'ן – תהליך אותו התחייבתי בפניכם להוביל וכך אעשה, באותה מידה של שקיפות ופתיחות להן אתם ראויים. המיזוג הוא קודם כל מיזוג בין בני אדם נפלאים בשתי החברות והוא ייצור קבוצה אחת בעלת יכולת להתחרות על ליבו של הצרכן הישראלי בצורה טובה יותר".

נוחי דנקנר, יו"ר אי.די.בי., מסר כי לפני שש שנים, בעת רכישת השליטה בסלקום על ידי אי.די.בי. ומינוי שפירא לתפקיד, "הייתה זו רוחו של עמוס שפירא שגרמה למהפך בעמדתה ובמיצובה של החברה בשוק. כיום משאיר עמוס חברה מובילה בכל פרמטר – פיננסי ותדמיתי – עם צוות עובדים ומנהלים איכותי ומקצועי".

עמי אראל, יו"ר סלקום, מסר כי "מעבר להיות עמוס מהמנהלים המוכשרים ביותר שפגשתי, אני רואה בו חבר אמיתי ואדם ייחודי ומיוחד, שטובת החברה, העובדים והמנהלים היוו נר לרגליו. מאז כניסתו לתפקיד ועד היום, נוהג עמוס לשוחח מדי יום עם לקוחות ועובדים, ללמוד מכך ולשפר תהליכים בחברה. אני חושב שמאפיין זה מייצג יותר מכל את אישיותו הייחודית".

לדברי אראל, "מינויו של ניר שטרן למנכ"ל סלקום הוא צעד שהינו סגירת מעגל לניר ולחברה. ניר החל את דרכו בשוק התקשורת לפני 17 שנה כשותף בצוות ההקמה של סלקום ומאז ביצע מגוון רחב של תפקידים בשוק התקשורת, כולם בהצלחה יתרה".

ניר שטרן מסר, כי "זהו יום מרגש עבורי באופן מיוחד. אני סוגר מעגל ומקבל לידי חברה מובילה ומיוחדת. בפני עומד אתגר גדול להמשיך ולהצעיד את הקבוצה כמובילת שוק במדינת ישראל, יחד עם אתגרים נוספים. אני סמוך ובטוח שבזכות ההון האנושי של עובדי סלקום ו-013-נטוויז'ן נעמוד באתגרים ואף נתחזק. אני מודה לעמוס שפירא על האמון, התמיכה והחברות ומקווה שיוכל להביט על סלקום בגאווה גם לאחר פרישתו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים